Beantwoord

Steeds opnieuw inloggen Netflix

  • 14 December 2020
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Sinds enkele weken hebben wij dit probleem nu ook. Als we tenminste met KPN ontvanger HMB2260 kijken. (deze is met een Ethernetkabel met de Experia box verbonden).

Vanavond zelfs tot twee maal toe opnieuw Netflix ID en password in moeten vullen. De eerste keer toen we de Netflix app opstarten (vanuit standby), de tweede keer nadat de Netflix app vastgelopen was.

Netflix kijken via de KPN app op onze LG TV, of op onze Andoid telefoon, werkt nog wel.

Verder valt op dat het menu (de gids) sinds enkele weken veel trager is geworden. Probleem lijkt daarmee gerelateerd aan de software van de ontvanger (die moet immers ook het ID en password onthouden).

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 December 2020, 13:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @DickvdB . Welkom op het forum.

Helaas zijn dit twee bekende issues. Men is bezig de oorzaak te achterhalen en hopelijk komt er snel een oplossing. Wanneer, kan ik je oprecht niet zeggen. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â