Stilstaand beeld op kanaal 83 politiek op DIW 7022

  • 1 June 2023
  • 11 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb ook de laatste tijd last van stilstaand beeld, dagelijks en alleen op kanaal 83 politiek. Nooit geen last gehad. Bekabeld Diw 7022 trouwens belachelijk dat deze zender in een betaalpakket zit, politiek moet voor iedereen toegankelijk zijn. KPN graag een reactie 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Bijvoorbeeld op 192 TV blijft beeld de laatste tijd ook even stilstaan nu en dan...irritant inderdaad. Je kunt het oplossen door even een zender hoger of lager te schakelen en dan weer terug. Ga ervan uit dat het binnenkort wel opgelost wordt.

Politiek kanaal zit overigens in het basispakket. Je betaalt er dus niet extra voor.

Reputatie 2

Dankjewel voor je reactie, ga het is proberen, fijne avond 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Jodelawifi! Is het allemaal nog gelukt? Hoe is de beeldkwaliteit nu op de betreffende zenders?

Reputatie 2

Hoi, bedankt voor je reactie, kanaal 83 en dan de live uitzendingen , blijft regelmatig beeld stilstaan, helaas, groetjes 

Reputatie 7
Badge +13

En dat is dan specifiek op dat kanaal, je hebt die haperingen niet op andere zenders vast kunnen stellen?

Reputatie 2

Hoi Remco, ja alleen kanaal 83, en dan de live debatten politiek,gisteravond paar keer, vandaag tot nu toe twee keer, stilstaand beeld, soms paar minuten,maar ook dat ik de ontvanger moet resetten, de rest van de zenders werkt alles goed, groetjes, Robbie

Reputatie 7
Badge +13

Dan ga ik dat terugkoppelen. Even voor de volledigheid, na een reset werkt kanaal 83 weer zoals het zou moeten?

Reputatie 2

Hoi, ja maar even later is t weer stilstaand beeld, paar keer op n dag, ik ga dan ff naar kanaal 82 of 84 zappen en dan weer terug naar 83, het is alleen bij live uitzendingen. Groetjes 

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb ook de laatste tijd last van stilstaand beeld, dagelijks en alleen op kanaal 83 politiek. Nooit geen last gehad. Bekabeld Diw 7022 trouwens belachelijk dat deze zender in een betaalpakket zit, politiek moet voor iedereen toegankelijk zijn. KPN graag een reactie 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Helemaal mee eens! kanaal 83 moet voor elke TV kijker te volgen zijn, dus hoort deze thuis in het basispakket.  

Updateexcuses, kanaal 83 zit in het basispakket.  

Reputatie 7
Badge +13

@Jodelawifi Ik heb zelf ook nog even lopen testen maar ik kan het hier niet reproduceren, ik ga het intern doorgeven!

Reputatie 2

Dankjewel Remco