Vraag

Stilstaand beeld op TV, ” Sorry, ik kan de video niet laden”

  • 23 April 2024
  • 7 reacties
  • 57 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn nieuwe tv geeft regelmatig de melding:” Sorry, ik kan de video niet laden” ook tijdens het live tv kijken komt opeens deze melding waardoor het programma verder afkijken niet mogelijk is. Ik moet dan de tv uitschakelen en opnieuw opstarten eerder ik verder kan kijken. Ook hapert deze tijdens een programma alsof hij even stilstaat (pauzeert). Heel lastig als je ontspannen tv wilt kijken. Wie weet raad of heeft advies? Bij voorbaat mijn dank.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Katjana 

Hoe kijkt u tv?

  1. Via de KPN tv ontvanger? Zo ja, welke heeft u?
  2. Via de iTV app op de Smart tv?
  3. Via Chromecast?
  4. Of anders?
  5. Is de tv of ontvanger bekabeld met UTP kabel of via WIFI?
  6. Wat is uw echte downloadsnelheid?
Reputatie 1

Beste Joop, dank voor uw reactie. Maar….dat weet ik allemaal niet! Dus ik kan uw vragen niet eens beantwoorden.

Reputatie 7
Badge +20

Beste Joop, dank voor uw reactie. Maar….dat weet ik allemaal niet! Dus ik kan uw vragen niet eens beantwoorden.

 

Maar u weet toch wel of u via een app kijkt of via een KPN tv ontvanger?

En welke KPN tv ontvanger u heeft, dat staat onderop de KPN tv ontvanger.

 

En als u via de KPN tv ontvanger kijkt, hoe is deze verzonden met de Experiabox of Box12? of te wel wat zit daar allemaal tussen.

 

Downloadsnelheid kan je hier meten.

 

Zonder die informatie wordt het moeilijk helpen.

Want het is een klanten helpen klanten forum.

Ik ben net zoals u klant bij KPN

Reputatie 1

😉ik ben echt een digibeet! Maar ik zal eens op onderzoek uit gaan, beloofd!

Reputatie 1

Beste,

Ik heb een en ander laten uitzoeken:

De smart tv is verbonden met Wifi via iTV

De downloadsnelheid is 121 Mbps

Experiabox V10

niet bekabeld    :omdat de kabels dan door het hele huis moeten lopen.

Het probleem bestaat nog steeds, dit duurt al weken. Ik word hier een beetje triest van.

Wie heeft er een oplossing?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Katjana, ik denk ook graag even met je mee!

1 ding is me nog niet helemaal duidelijk, je geeft het volgende aan:

De smart tv is verbonden met Wifi via iTV

Wat bedoel je met ‘via ITV'? Heb je een tv-ontvanger aangesloten (zo'n klein zwart kastje dat je aan en uit moet zetten met een KPN afstandsbediening) óf gebruik je alleen de afstandsbediening van je tv zelf en kies je de KPN iTV app in het overzicht met apps op je tv?

Dit zijn 2 totaal verschillende situaties, vandaar dat we echt even duidelijk moeten hebben waar we precies mee te maken hebben!

Reputatie 1

Beste Maja,

ik bedoelde het laatste: via de afstandsbediening van de tv zelf en via de Kpn iTV app op de tv. Een tv-ontvanger heb ik in dit huis nooit hoeven gebruiken. Het werkte in het begin gewoon goed zonder ontvanger en versterkers. Versterkers heb ik proberen aan te sluiten maar blijken verouderde toestellen. De kabelaansluiting zit in de meterkast naast de voordeur. Als ik de ontvanger zou aansluiten loopt er een kabel door mijn hele benedenverdieping en dat wil ik natuurlijk niet. Ik loop rond met een rollator en wil geen obstakels op de vloer. 

Reageer