Beantwoord

Stopzetten extra dienst

  • 13 December 2020
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Vandaag wilde ik de extra dienst (ziggo Sport Totaal) uitschakelen, maar helaas blijkt dat niet mogelijk te zijn. Ik zou één en ender pas na 28-12-2020 kunnen uitschakelen. Ik snap echter totaal niet waarom KPN het zo moeilijk moet maken en dit niet eerder zou kunnen. Mijn abonnement is op 29-11-2020 ingegaan. Omdat ik pas kan stopzetten na 28-12-2020 betekend dit dus dat ik een extra maand aan Ziggo Sport Totaal vast zit omdat mijn nieuwe maand op 29ste ingaat (de dag dat ik het abonnement pas kan stopzetten. Hoe moeilijk kan het zijn om je klanten dit gewoon iedere dag van de week dit te laten wijzigen? En hoe snel je het na het activeren ook weer deactiveert, het abonnement loopt gewoon tot een maand na de datum dat je hem bent aangegaan. Daar is volgens mij niet veel voro nodig, maar blijkbaar maken ze het bij KPN de klanten zo lastig mogelijk. Nu moet ik het vooral niet vergeten om de 29ste uit te schakelen, en is het maar de vraag of KPN dan (weer) niet zal aangeven dat uitschakelen pas kan na 29-01-2021. Pffff... 

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 December 2020, 19:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @KPNdrama ,


Als je op 29 december 2020 meteen opzegt, betaal je vanaf die datum al niet meer. 
 

Het abonnement heeft een contractduur van één maand. Hierna kun je het zenderpakket per dag uitzetten. Het reeds vooruit betaalde termijnbedrag wordt op de volgende factuur verrekend.

Bron: https://www.kpn.com/service/televisie/zenders.htm

 

Dus vergeet je het die dag en zeg je een dag later op, dan betaal je maar één dag extra. 

Hartelijk bedankt voor de reactie, ik blijf het echter heel erg vreemd vinden dat je dit niet meteen weer kunt uitschakelen. Dit lijkt meer op klantje pesten, zodat ze vergeten het uit te schakelen.