Vandaag wilde ik de extra dienst (ziggo Sport Totaal) uitschakelen, maar helaas blijkt dat niet mogelijk te zijn. Ik zou één en ender pas na 28-12-2020 kunnen uitschakelen. Ik snap echter totaal niet waarom KPN het zo moeilijk moet maken en dit niet eerder zou kunnen. Mijn abonnement is op 29-11-2020 ingegaan. Omdat ik pas kan stopzetten na 28-12-2020 betekend dit dus dat ik een extra maand aan Ziggo Sport Totaal vast zit omdat mijn nieuwe maand op 29ste ingaat (de dag dat ik het abonnement pas kan stopzetten. Hoe moeilijk kan het zijn om je klanten dit gewoon iedere dag van de week dit te laten wijzigen? En hoe snel je het na het activeren ook weer deactiveert, het abonnement loopt gewoon tot een maand na de datum dat je hem bent aangegaan. Daar is volgens mij niet veel voro nodig, maar blijkbaar maken ze het bij KPN de klanten zo lastig mogelijk. Nu moet ik het vooral niet vergeten om de 29ste uit te schakelen, en is het maar de vraag of KPN dan (weer) niet zal aangeven dat uitschakelen pas kan na 29-01-2021. Pffff...
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel