storingen

  • 9 December 2020
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Zijn er meer klanten van Telfort naar kpn overgezet die klachten hebben over tv en wifi? Bij mij valt op het ogenblik het beeld kortstondig weg. Zwart of grijs beeld. Ook gebeurt het dat spontaan het beeld wegvalt en het kastje opnieuw gaat opstarten. Ik heb de wifi verbeteraar gebruikt omdat ik geen beste wifi heb,hierna is het niet verbeterd en toen ik dit opnieuw wilde doen begon hij te zeuren dat hij niet verder kon ondat er iets met zijn socket was Ik heb iemand van kpn aan de lijn gehad en die wist te vertellen dat het experia modem te oud was en dat er een nieuw opgestuurd zou worden, dit is alweer 2 weken geleden toegezegd maar nog niets ontvangen. Is dit normaal bij kpn?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @stoomboot uit spanje , als je nog bij TFT had gezeten had je dezelfde problemen gehad.

TFT is tot nu toe alléén administratief overgezet. Technisch gebeurt pas volgend jaar.

P.S. ik zou de vets-tandtoets op je schrijfmachine even na laten zien, die blijft hangen.:thinking:

 

Reputatie 7
Badge +17

Zoals bovenstaand door @JanD zou de overstap niet de reden moeten zijn. @stoomboot uit spanje zou je eens kunnen kijken of het probleem opgelost is als je een reset doet van je modem en je tv ontvanger? Zoals aangegeven bij beiden bij stap 2?