Vraag

Stotterend beeld bij terugkijken van 'lopend' programma

  • 13 August 2023
  • 2 reacties
  • 10 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik zie best wel wat topics die hier mee te maken hebben maar net niet die, die dit onderwerp dekt….

Sinds mei ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN en ben best tevreden! Ik merk echter wel een ding bij het TV kijken op mijn TV+ Box, die overigens rechtstreeks op mijn modem van KPN is aangesloten.

Als ik een Tv programma wil terugkijken die al gestart is in de gids, heb ik vaak veel haperingen in beeld. Voorbeeld: gisteren wilde ik Eredivisie voetbal gaan kijken. Het programma was al ruim een half uur bezig en ik startte vanaf het begin. Vooral bij een rollende bal zie je overduidelijk dat dit niet vloeiend is. Als ik echter nu het programma terugkijk (dus het programma is echt afgelopen), kijkt het zonder problemen! De stotter is dus alleen op momenten dat het programma in de gids nog ‘loopt’.

Is dit een bekend probleem? Is hier iets tegen te doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tegels038, welkom op ons forum!
Dit is niet een specifiek bekend issue, ervaar je dit altijd bij het terugkijken of sporadisch?

Reputatie 2
Badge

Dank voor jouw reactie! Ben nu ff een paar dagen nog op vakantie. Kom er zsm op terug na wat testen thuis!