Beantwoord

Switch voor iTV laat signaal afstandbediening niet registreren.

  • 24 September 2019
  • 56 reacties
  • 1226 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

56 reacties

Reputatie 7

Onverklaarbaar en volstrekt onlogisch.

Nog een laatste controle.

Sluit alleen de TV ontvanger aan op de switch en zet IGMP snooping op de switch uit.

Treedt het probleem dan ook nog op?

Wat is overigens de versie van de firmware die op de GS305E actief is?

Onverklaarbaar en volstrekt onlogisch.

Nog een laatste controle.

Sluit alleen de TV ontvanger aan op de switch en zet IGMP snooping op de switch uit.

Treedt het probleem dan ook nog op?

Wat is overigens de versie van de firmware die op de GS305E actief is?

met IGMP snooping uit stopte het beeld met wat foutcodes. Vervolgens beide apparaten uitgezet waarna de switch niet meer kon opstarten (zwart beeld). De firmware versie is V1.0.0.5

Reputatie 7

met IGMP snooping uit stopte het beeld met wat foutcodes. Vervolgens beide apparaten uitgezet waarna de switch niet meer kon opstarten (zwart beeld). De firmware versie is V1.0.0.5

De switch die start neem ik aan toch nog wel op.

Ik heb overigens het vermoeden dat die switch faulty is en leidt tot een overbelasting van de communicatie richting TV ontvanger waardoor deze alleen nog bezig is om die communicatie af te wikkelen en geen tijd meer heeft om met de afstandsbediening bezig te zijn.

met IGMP snooping uit stopte het beeld met wat foutcodes. Vervolgens beide apparaten uitgezet waarna de switch niet meer kon opstarten (zwart beeld). De firmware versie is V1.0.0.5

De switch die start neem ik aan toch nog wel op.

Ik heb overigens het vermoeden dat die switch faulty is en leidt tot een overbelasting van de communicatie richting TV ontvanger waardoor deze alleen nog bezig is om die communicatie af te wikkelen en geen tijd meer heeft om met de afstandsbediening bezig te zijn.

Ik heb de TV ontvanger aangesloten op de router die eerst op de switch stond aangesloten (Netgear Nighthawk R8000). Dit werkt wel prima, ik merk wel dat het switchen tussen de gids en tv alsnog niet echt soepel gaat / traag maar hier kan ik wel mee leven. De switch ga ik indien mogelijk aanmelden voor garantie. 

 

Bedankt voor je hulp!

Het probleem is er echter nog steeds en ik vroeg mij af of ik een nieuwere TV ontvanger kan aanvragen die eventueel wel werkt met de switch. Ik zag dat het laatste model ontvanger communiceert dmv bluetooth. 

Je bedoelt waarschijnlijk een 4K TV-ontvanger. Deze ontvanger krijg je alleen wanneer je 4K TV toevoegt aan het abonnement. 

Hi Vikash, zou jij het bericht waarin WJB aangeeft dat de switch waarschijnlijk faulty is kunnen markeren als beste antwoord:thumbsup: Nog bedankt voor het helpen!

Reputatie 7

...ik merk wel dat het switchen tussen de gids en tv alsnog niet echt soepel / traag gaat maar hier kan ik wel mee leven.

Dat is een ander issue waar meerdere abonnees last van hebben en wat hopelijk bjnnenkort verholpen zal zijn. Zie dit topic.