Beantwoord

Systeem update van 10 december jl.

  • 14 December 2020
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo Erik, ik lees in je bericht dat alles nu is geüpdatet maar mijn menu / systeem is nog steeds erg traag.

Mijn systeeminfo van de ARRIS VIP2952 ontvanger is:

HTML versie: 4.110.208

NMC versie 8.0.110_1901

DBL versie 2.0.9 en RBL versie 1.2.2

Hardware versie VIP2952

Nu zie ik jou bericht dat je het hebt over versie 8.0.95_2 maar dit kan ik nergens van bovenstaande info achterhalen. 

Kun jij mij vertellen of ik nu al de juiste update heb en wat ik eventueel anders nog moet doen. 

Groeten,

Jaap

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 20 December 2020, 17:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Jaap001892 Goedemiddag Jaap

Het kan helaas inderdaad kloppen dat je nog een trage tv ontvanger hebt, De problemen met het herstarten van de ontvangers zouden moeten zijn opgelost. 

Voor de traagheid stond een update klaar, hierdoor ontstonden echter andere storingen. Vandaar dat er gekozen is om deze update terug te draaien. 

We werken hard aan een oplossing, zodra er meer informatie bekend is zal dit gedeeld worden in het topic over het nieuwe menu

Hallo Rutger, graag wil mijn KPN forum verwijderd hebben.

Reputatie 7
Badge +15

@Jaap001892 Dat kan ik voor je in orde maken. Dat betekent dat dit account geheel verwijderd wordt en je kunt er dan ook niet meer mee inloggen. Je berichten blijven staan, maar die zullen geanonimiseerd worden. Wil je dat ik dit voor je doe?

Ja, graag en alvast bedankt voor de moeite. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +15

Bij deze! Graag gedaan natuurlijk! :)