Vraag

T.V programma stopt steeds met melding 'Sorry kan de video niet laden probeer het later opnieuw'

  • 7 March 2024
  • 11 reacties
  • 128 keer bekeken

Midden onder het programma stopt ineens de uitzending en geeft als beeld  (  Sorry kan de video niet laden probeer het later opnieuw ) Dit doe ik direct en dan kan ik weer verder kijken , erg irritant .

Heb namelijk internet via kabel , en  een vrij n.w tv 2022 Samsung , dit speelt sins een week regelmatig .


11 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Snoeken, welkom hier! We horen dit inderdaad vaker sinds een aantal dagen. Kun je aangeven wat precies het typenummer van je tv is? En wil je ook kijken wat het versienummer is van de Smart TV app, en of daar updates voor beschikbaar zijn? 

Type nr . tv is oled 55C16LA

Serie nr 201MAGPHAH51

KPN app. Versie 3.0.22

WebOsTV versie 6.4.0-18 ( kisscurl-kluane )

Reputatie 7
Badge +30

Super, dank je, Snoeken! Ik heb hier verdere navraag over uitstaan. Ik kom er op terug zodra ik meer weet. 

Oh, je hebt geen Samsung zoals in je eerste bericht staat. 

Je vermeldt WebOS. Dat is het besturingssysteem van LG. En dáár zijn inderdaad deze meldingen van door meer gebruikers.

Ja klopt , heb me in het eerste bericht vergist,  sorry exc. Het moet inderdaad Lg zijn . Vr groet 

Reputatie 7
Badge +30

Ja klopt , heb me in het eerste bericht vergist,  sorry exc. Het moet inderdaad Lg zijn

Geen probleem, het probleem blijft bestaan, dus alleen maar beter dat we dit nu helder hebben. 

 

De tv collega's willen graag nog wat meer weten. Ik herhaal de vragen hier even, voor het hele verhaal, zie de reactie in dit topic.

 

  • gebeurt het bij het zappen (dus opzetten van een stream), of gebeurt het ook bij het al langer live kijken en dan ineens, pats die “Sorry, ...” melding?
  • Indien het ook gebeurt tijdens kijken (zonder zappen), zou een voorbeeld datum en tijdstip (op de minuut nauwkeurig) handig zijn en het kanaal waarna werd gekeken. Dan kunnen we de recording die we maken van die livestream checken op een eventuele afwijking.
  • soms kan iemand dus nog wél op de ‘sluiten’ knop drukken om verder te gaan. Als dezelfde zender live dan meteen weer wordt geprobeerd, gaat het dan wederom meteen mis?

 

En:

Heeft iemand wellicht gezien dat je Samsung TV een eigen update heeft ontvangen? Vooral de 2022 en 2023 modellen zouden meestal nog de enige jaargangen zijn die updates ontvangen, oudere tv's kennen meestal geen updates meer. Dat zou ook een link kunnen zijn, waarom alleen die nieuwe tv's geraakt zijn. 

 

In jouw geval dan dus of je gezien hebt of jouw LG recent een update heeft gehad?

Het gebeurd bij het langer live tv kijken.

Kan gewoon op sluiten klikken en dan vervolgens weer terug dan duurt het langer voor ik weer beeld heb , en dat is dan ook eerst wazig. Erna kan ik weer even kijken . Moet wel erbij zeggen dat dit de laatste drie dagen niet meer is gebeurd .Heb inderdaad een keer een update gehad , maar dat is alweer weken geleden ik weet zelfs niet meer wanneer dat ongeveer was . Tijdstip op en wanneer kan ik op dit moment niet geven. Weet wel dat het op 6 en 7 maart extreem was bij oa Big brother

Reputatie 7
Badge +7

Het gebeurd bij het langer live tv kijken.

Kan gewoon op sluiten klikken en dan vervolgens weer terug dan duurt het langer voor ik weer beeld heb , en dat is dan ook eerst wazig. Erna kan ik weer even kijken . Moet wel erbij zeggen dat dit de laatste drie dagen niet meer is gebeurd .Heb inderdaad een keer een update gehad , maar dat is alweer weken geleden ik weet zelfs niet meer wanneer dat ongeveer was . Tijdstip op en wanneer kan ik op dit moment niet geven. Weet wel dat het op 6 en 7 maart extreem was bij oa Big brother

RTL5, Big Brother van 20:30 op zowel 6 en 7 maart gaven dus veel problemen bij het live te blijven kijken?
Mocht je je profielgegevens nog niet ingevuld hebben, dan graag alsnog. 

Maar ook: de app liep niet vast, als in geforceerd moeten sluiten om de app weer te gebruiken? 

Verder is de info erg behulpzaam. Het zit soms in die kleine details, dus wat je je er van herinnert is altijd goed om te lezen. 

Ik ga kijken naar de profiel gegevens.

Waar kan ik deze vinden , waar moet ik deze invullen  ,  en welke zijn dat ?

NEE , de app. liep niet vast ! Kon weer gewoon verder kijken en soms gebeurde het weer na 10 min of langer . Er zat geen regelmaat in .

Op je logo c.q. avatar klikken dan in de velden waar prive bij staat je naw-gegevens, klantnummer en laatste 4cijfers Iban invullen en opslaan @Snoeken , dan binnen dit topic de moderator even laten weten dat je de gegevens hebt ingevuld via @Erik van KPN 

Reputatie 7
Badge +30

Ik ga kijken naar de profiel gegevens.

Waar kan ik deze vinden , waar moet ik deze invullen  ,  en welke zijn dat ?

NEE , de app. liep niet vast ! Kon weer gewoon verder kijken en soms gebeurde het weer na 10 min of langer . Er zat geen regelmaat in .

Als je klikt op de volgende onderlijnde woorden: forumprofiel, dan kom je bij je profiel uit. Vul daar in ieder geval je adresgegevens en naam in, en als je hem bij de hand hebt ook je klantnummer. Druk daarna op opslaan. En reageer even weer in dit topic als je dit gedaan hebt, @Snoeken 

Reageer