Beantwoord

Tablet iTV app opnames niet meer bekijken

  • 25 October 2020
  • 8 reacties
  • 465 keer bekeken

Na een update van de KPN App staan de opgenomen programma's in een aparte map. Ik kan op mijn tablet deze programma's niet meer terugkijken alleen via de tv ontvanger. 

 

icon

Beste antwoord door Andre 1962 2 November 2020, 12:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Hoi Andre, welkom op het forum! Gaat het om al je opnames, of om specifieke opnames? Bepaalde zenders/programma's zijn alleen via de tv ontvanger te kijken. Dat was voor de update ook al zo en daarin is niets veranderd. Wat zie je als je deze opnames probeert te bekijken? Zit er al gelijk en symbool bij van een oog met een streep erdoor? Zo ja, dan is het vanuit de overeenkomst die wij met die zender hebben niet toegestaan om dit via de app te bekijken. Als dat icoon er niet staat, dan moet de opname gewoon te zien zijn. Als dat bij jou niet lukt: wat gebeurt er precies? Krijg je ook foutmelding(en)?

Hoi Erik,

Ik denk dat het al is opgelost bij eerdere opnames stond een driehoekig afspeelteken met een streep erdoor maar bij de nieuwere opnames is dit niet meer het geval. Zie bijgevoegd screenshot.

Groet André

 

Reputatie 7

Mooi zo, goed om te horen!

Reputatie 7

Toch is het nog altijd niet correct.

Als ik buitenshuis de opnames van de serie "Ondersteboven van Afrika" selecteer dan zie ik dat deze niet afgespeeld zouden kunnen worden...

...terwijl dit dus wel kan als je een opname selecteert.

 

Reputatie 7

Dus, het icoon is niet juist, eigenlijk? Jij hebt alleen maar Android apparaten toch? Deze zijn allemaal geúpdatete naar de meest recente versie?

Reputatie 7

Dus, het icoon is niet juist, eigenlijk? Jij hebt alleen maar Android apparaten toch? Deze zijn allemaal geúpdatete naar de meest recente versie?

Inderdaad allemaal Android en, uiteraard, allemaal de laatste versie van de app.

Het ikoontje is inderdaad niet juist. Dat is overigens alleen buitenshuis het geval.

 

Buitenshuis:

 

Thuis:

 

Reputatie 7

Excellent, dank ook voor de screenshots. Ik heb het doorgezet. 

Reputatie 7

@wjb, heeft even geduurd, maar ze hebben het probleem weten te reproduceren en ze gaan het z.s.m. fixen.