Beantwoord

Televisieontvanger reageert vreemd na oververhitting

  • 1 April 2020
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Dit probleem ervaar ik nu ook. ( Willekeurig gedrag door oververhitting ontvanger)

KPN menu slaat op hol.

b.v.

  • een ander zendernummer intoetsen resulteert in een loopkrant van - soms - het ingetoetste nummer
  • de gids raadplegen geeft totale chaos

Als ik een koelelement of een pak melk op/onder de ontvanger leg, lijkt het omkeerbaar.

Lijkt mij op gebroken soldeerverbindingen en kastje zou dan vervangen moeten worden.

Ik heb er uiteraard twee.

 

icon

Beste antwoord door wjb 1 April 2020, 20:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Welk type TV ontvanger heb je?

 

Vip1853 TS Module 8GB

Reputatie 7

Dat dacht ik al, een prehistorische VIP 1853 die hoognodig omgeruild moet worden via deze servicetool.

Dankuwel.

Jammer dat dit niet pro actief als service aangeboden wordt, zoals dat zo mooi heet.

Ik weet het:

Trouwe klanten hebben het nakijken en financieren de aanbiedingen aan nieuwkomers.

Groet Ben

Vandaag omgeruild voor Arras ontvangers.

Installatie verliep makkelijk.

Nu afwachten. Gedurende de intelligente lockdown ivm Corona mogelijk meer branduurtjes. Groet Ben

Reputatie 7

Hey Ben, welkom op het forum! Fijn dat je de ontvangers via de servicetool hebt kunnen omruilen :) Ik ga ervan uit dat je met de nieuwe geen problemen zult hebben.