Beantwoord

terug kijken itv online

  • 26 December 2020
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Waarom kan ik wel op telefoon terug kijken en niet op mijn laptop.Kan namelijk niet naar beneden scrollen,zie alleen morgen en verder staan maar niet naar eerder??????????????????????????????

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Herman-1953 31 December 2020, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Je kan in de tv-gids op je laptop (tv.kpn.com/tv-gids) met de pijltjes toetsen horizontaal schuiven. Dit kan ook met de muis. Zet de aanwijzer op de tijdbalk en terwijl je de linkermuisknop ingedrukt houdt schuif je de muis over je mousemat.

Verder kun je linksboven de datum wijzigen. In die pull down kun je met het scrollwieltje (muis) op en neer. Ook terug in de tijd.

Beste Peter,Net wat ik schrijf,dit lukt dus niet op laptop,voorbeeld er staat vandaag 30 december,dan kun je alleen naar maandag 4 januaria,en dus niet terug.

Hier ook laptop. En in Edge Chromium, Google Chrome én Firefox lukt het prima. Gewoon tot een week terug. Anders zou ik dat ook niet aangeven.

 

Hallo Peter,dit lukt dus bij mij echt,ik kan alleen vooruit,maar daar staat uiteraard niets.Ik geloof jou wel,maar hier lukt dat dus niet.

… zet de cursor in dat vlak en gebruik het scrollwieltje op je muis.

via de touchpad/toetsenbord lukt het niet.

link tv via laptop tv.kpn.com. Of direct naar tv-gids: tv.kpn.com/tv-gids

Hoi Perter,klopt via touchpad kan het niet,maar ik kan niet anders.Ik ben er nu wel uit,misschien had ik je niet goed begrepen,maar via de rechts links pijlen kan ik verder.Dus opgelost,hartelijke dank.

maar via de rechts links pijlen kan ik verder

Via jou ook weer wat achter gekomen. Dacht dat je dan alleen terug kon zelfde dag tot 00:00 uur. Maar je kunt dan ook weer een dag/datum terug (en nog een dag, en nog een, ….) , want de pijltjes links < worden dan ook ineens dubbel «.  Was me nog niet eerder opgevallen.
Zo kun je v.u. het verleden en heden ook weer vooruit :relaxed: .