Vraag

Terugkijken lukt niet, tv ontvanger bekabeld aangesloten

  • 29 June 2021
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Leuk dat KPN zo reageert maar ook bedraad zijn er monenteel problemen die hij door KPN niet worden onderkent. Kijk maar elders op het forum. Het terugkijken van TV programma's  bijvoorbeeld loopt sinds een circa maand bij heel veel leden vast en stopt spontaan tijdens het het terugkijken. Het aantal leden die dat ondervindt is helaas alleen maar groeiende. Echter KPN wijst bij iedereen naar de klant en reageert tot opheden niet adequaat.

Admin: bericht verplaatst naar lopend topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hier hetzelfde verhaal! Ook alles geprobeerd zoals KPN zelf beschrijft en standaard is ook onze ontvanger bedraad aangesloten. Aangezien het KPN zelf is die ons van internet voorziet. Is KPN toch echt zelf aan zet om dit per omgaande op te lossen. Oftewel ditmaal graag een inhoudelijke reactie inclusief een structurele oplossing voor iedereen die dit probleem al enige tijd ervaart. 

PS Gezien de lange tijd dat dit al speelt kan KPN ook gelijk beginnen met een vergoeding/compensatie i.v.m. het niet kunnen leveren van een dienst.

Reputatie 7
Badge +15

@Johan Peter Welkom op het forum. 

Wat irritant dat dit probleem met terugkijken ervaart. Ervaar je op het moment dat dit gebeurt ook een wegvallende internet verbinding op andere apparaten? 

Ik kijk graag met je mee wat ik voor je kan betekenen, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt?