Beantwoord

terugkijken minder programma's NPO Zappelin

  • 29 April 2021
  • 34 reacties
  • 904 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

JadeUbels schreef: We willen graag de Teletubbies weer terug kunnen kijken.

JLT schreef:  bij bijvoorbeeld de Teletubbies staat: ' Exclusief op NPO Plus'.

Conclusie. Teletubbies kun je alleen zien op het moment dat het wordt uitgezonden of als je het opneemt (opnemenpakket benodigd).
Of als je een abonnementje op NPOplus (via NPOstart) neemt. Dat is alleen te zien als je een Smart-tv hebt met de NPOstart app of via die app in je phone of tablet. En via de laptop via npostart.nl.

Overstappen naar een andere provider heeft geen zin; bij o.a. Ziggo constateer ik via ziggogo.nl hetzelfde.

Goedenavond, ook hier een verdrietig meisje omdat er bijna niets terug te kijken meer valt. Ik heb zowel KPN als Zappelin hier een berichtje over gestuurd, maar ze wijzen naar elkaar :-( en Zappelin moedigde inderdaad aan via npostart te gaan kijken. Waardeloos dat dit zomaar kan, want de kosten van ons abonnement stijgen lekker door en de service wordt er niet beter op… 

Even voor de duidelijkheid, het ligt  niet aan KPN, de beslissing komt van NPO. Dus de stijging in abonnementskosten van KPN hebben hier niks mee van doen, KPN kan hier verder ook niks aan doen. 

Even voor de duidelijkheid, het ligt  niet aan KPN, de beslissing komt van NPO. Dus de stijging in abonnementskosten van KPN hebben hier niks mee van doen, KPN kan hier verder ook niks aan doen. 

Ik heb de npo hier 2x over aangeschreven en weten van niks. Ze wijzen juist naar KPN…. 

Reputatie 4
Badge +2

Volgens mij is het breder dan enkel Zappelin. Op Boomerang kun je sinds een paar weken ook geen Tom&Jerry en Mister Bean meer terugkijken. Daarvoor kon dit wel. Waar dit mee te maken heeft geen idee, zal wel wat met geld en rechten te maken hebben?  

Reputatie 7
Badge +16

Wij hadden het ook graag anders gezien! 

Even voor de duidelijkheid, het ligt  niet aan KPN, de beslissing komt van NPO. Dus de stijging in abonnementskosten van KPN hebben hier niks mee van doen, KPN kan hier verder ook niks aan doen. 

Ik heb de npo hier 2x over aangeschreven en weten van niks. Ze wijzen juist naar KPN…. 

Heel vreemd, want het is een besluit vanuit NPO geweest. Kun je een screenshot van hun bericht delen of naar ons doorsturen, @MvdM2015?

Wij hadden het ook graag anders gezien! 

Even voor de duidelijkheid, het ligt  niet aan KPN, de beslissing komt van NPO. Dus de stijging in abonnementskosten van KPN hebben hier niks mee van doen, KPN kan hier verder ook niks aan doen. 

Ik heb de npo hier 2x over aangeschreven en weten van niks. Ze wijzen juist naar KPN…. 

Heel vreemd, want het is een besluit vanuit NPO geweest. Kun je een screenshot van hun bericht delen of naar ons doorsturen, @MvdM2015?


 

 

De vraag wederom bij de NPO neergelegd en krijg nu dit antwoord:

‘Excuses voor het verlate antwoord, door grote drukte heeft u langer op een antwoord moeten wachten dan normaliter de bedoeling is.
Wat vervelend dat u vaak niet meer dan 3 programma's kan terugkijken. Ik ben voor u op onderzoek uitgegaan en zie dat vele programma's beschikbaar zijn gesteld voor een provider om aan te bieden in hun gemist dienst. Bijvoorbeeld Ziggo heeft bijna alle programma's van Zappelin opgenomen in hun gemistdienst. Mogelijk heeft KPN besloten om deze programma's niet aan te bieden of betreft het een technische storing bij de KPN. Ik begrijp dat het lastig is als u als kijker  van de ene partij naar de andere gestuurd word. Indien wij de programma's niet beschikbaar zouden hebben staan, zou het voor bijvoorbeeld Ziggo ook niet mogelijk zijn dit aan te bieden. Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.’

 

Kortom, het blijft onduidelijk….

Dit blijft een verschrikkelijk kastje-naar-de-muur verhaal... beetje jammer weer