Beantwoord

Terugkijken wordt onderbroken

  • 15 February 2020
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Als ik een programma teruggaan het kijken ben, stopt het programma en moet ik alles opnieuw opstarten. Vervolgens moet ik heel het programma van begin af aan kijken. Dit gebeurd steeds vaker

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 February 2020, 12:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Clipos, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is natuurlijk niet fijn, en niet het idee van lekker rustig terugkijken! Ik ben heel benieuwd waar dit nou door komt, en kijk graag even met je mee.

Allereerst, op welke manier heb je de tv-ontvanger aangesloten? Rechtstreeks op de Experia Box, of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? 
Verder, krijg je ook een foutcode als hij ermee stopt? Na het opnieuw opstarten werkt hij weer, maar voor hoelang? 
Heb je ook al een reset (terug naar fabrieksinstellingen) uitgevoerd op de tv-ontvanger?

Tot slot, wil je controleren of je verouderd apparatuur hebt via deze tool? 

Mocht je de problemen blijven ervaren, vul dan ook even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer tv-ontvanger (bij persoonlijke opmerkingen).

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Clipos, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je nog problemen met het terugkijken, of is het door één van bovenstaande opties verholpen?

Reageer