Beantwoord

The Good Fight via Videoland via de Kpn

  • 26 June 2020
  • 13 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 3

Ik heb Videoland via de Kpn geabonneerd. Ik kijk de serie The Good Fight. Bij seizoen 4 ontbreekt aflevering 4. Kan iemand zeggen hoe dit komt?

Vraag ook gesteld via Facebook van Videoland maar die hebben me nog niet kunnen helpen. Ik moest proberen via de blauwe knop na de serie te zoeken, maar dan komt de aflevering niet boven water.

 

icon

Beste antwoord door Ingrid3 3 July 2020, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Ingrid3, goed dat je het meldt. Apart dat er net 1 aflevering mist, dus ik ga uit van een foutje. Ik ga hier achteraan en kom z.s.m. bij je terug!

Reputatie 3

Zou mooi zijn als deze aflevering er nog tussen zou komen te staan.

Reputatie 7
Badge +25

Zou mooi zijn als deze aflevering er nog tussen zou komen te staan.

Ik vermoed van wel, alleen weet ik niet of ik dit nog dit weekend opgelost krijg eerlijk gezegd. Maar zodra ik meer weet laat ik van me horen.

Reputatie 3

Hoeft niet persé dit weekend. Ik hoor het wel! Dank alvast.

Reputatie 7
Badge +25

Hey @Ingrid3, het signaal over de missende aflevering is naar RTL doorgezet (zij gaan over die inhoud). De verwachting is dat de oplossing niet lang duurt. Als ik bevestiging heb dat het is opgelost, laat ik het weten.

Reputatie 3

Oké. Ik wacht af. Heb de resterende afleveringen inmiddels gezien, maar wil toch nog wel graag aflevering 4 zien. Raar trouwens dat niemand anders dit merkt. The Good Fight is (vind ik) een goede serie. 

Reputatie 7
Badge +25

Oké. Ik wacht af. Heb de resterende afleveringen inmiddels gezien, maar wil toch nog wel graag aflevering 4 zien. Raar trouwens dat niemand anders dit merkt. The Good Fight is (vind ik) een goede serie. 

Hey @Ingrid3. Is de aflevering inmiddels te zien? Ik heb zelf geen Videoland, dus kan het zelf niet controleren. :sweat_smile:

Nee, de aflevering is via de decoder nog steeds niet te zien, @Paul_ .

En trouwens ook niet via tv.kpn.com.

 

Reputatie 3

Nee, ik kijk elke dag en zonet ook even gekeken. Begrijp nu dat anderen het via de Kpn ook niet kunnen zien. Is toch raar?!

 

Reputatie 7
Badge +25

Nee, ik kijk elke dag en zonet ook even gekeken. Begrijp nu dat anderen het via de Kpn ook niet kunnen zien. Is toch raar?!

Is echt een foutje in de aanlevering vanaf RTL zo lijkt het. Ik was even benieuwd of ‘ie er inmiddels al was, want dan weet ik dat ik een reminder kan gaan sturen. Dank voor het checken!

Reputatie 3

Ja stuur maar een reminder, dank..

Reputatie 3

De aflevering 4 staat er tussen!!!! Paul heel hartelijk dank voor het oplossen!!!

Reputatie 7
Badge +25

De aflevering 4 staat er tussen!!!! Paul heel hartelijk dank voor het oplossen!!!

Yes! Graag gedaan. :)