Op 19 november jl deed KPN ons via email het aanbod “3 maanden gratis zenderpakket of extra dienst naar keuze!” en wij kozen toen voor het Videoland pakket. Groot is onze verbazing dat op de factuur van 3 januari 2021 € 8,70 in rekening is gebracht voor het Videoland pakket.
U snapt dat ik gisteravond direct dat Videoland pakket uit mijn abonnement heb gehaald. Was dit een foutje van KPN of is KPN gewoon een onbetrouwbare partij ?
Contact zoeken met KPN ? je zoekt je het aplazarus en in de FAQ's kom je dit onderwerp niet tegen. Via email is men niet bereikbaar en de chatdienst is door storingen buiten werking. Ik hoop dat men meeleest op dit forum en reageert.
Voorlopig houd ik het op het laatste tot het tegendeel blijkt. Meer mensen met deze ervaring ?
Inderdaad bij mij het zelfde ik heb bijna alles open gezet. De eerste 1maand ging het goed bij de 2de maand meteen 20 euro meer van mijn rekening ik heb ze gebeld ze zouden het regelen ik heb ook meteen aangegeven dat toen ik het zag meteen de tv blokken die ik had geopend weer dicht gezet nou dat ging mooi niet. Nu kijk ik net in mijn kpn wat staat er nu moet ik 80 euro meer betalen en de gratis tv zenders staan nog altijd open wat ik dus niet meer wil en meer betalen voor wat gratis zou zijn wil ik al helemaal niet.
Ik geef ze nog een kans want dit is belazerij dan boek ik de bedragen terug en zet mijn abo met dit kl… bedrijf spot het zijn echte boeven ze verschuilen zich ook nog, want een telefoonnummer zal je bijna niet vinden.
Ik hoop dat ze dit lezen en de zooi terug draaien in mijn orginele stand. Ik moest mee omdat telfort over ging naar kpn jammer genoeg ik was al niet te spreken over kpn en nu dit! KPN ZORG DAT DIT ***... RECHT GEZET WORD!!!
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel