Beantwoord

trage tv ontvanger

  • 28 December 2020
  • 7 reacties
  • 212 keer bekeken

Sinds de update naar het nieuwe menu van interactieve tv is alles heel traag geworden. Is er al een oplossing beschikbaar.

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 5 January 2021, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @arnoldvandijke, dank je wel voor jouw bericht. Het is erg vervelend dat de tv-ontvanger zo traag is na de laatste update. Dit is inmiddels een bekend probleem en er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Met de informatie die ik nu tot mijn beschikking heb, kan ik je zeggen dat wordt verwacht dat het probleem in de loop van deze maand opgelost is. In dit topic: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu vind je hier meer informatie over. Zodra er meer bekend is, zal dat ook in dat topic worden bijgewerkt. Mijn excuses voor het ongemak.

Al van alles geprobeerd, maar blijft heeeeeeel erg traag. Balen er flink van, want duurt al even. Betalen voor goede snelheid van alles. Hoop dat er snel een oplossing komt

hallo,

er zou 5-1-2021 een update zijn geweest, ook voor de Arris Vip 2952 V2 Nou merk er niets van!

wat een trage bedoeling! begin me er steeds meer aan te ergeren.

hoe kun je als KPN een update doen terwijl deze niet is gecontroleerd op deze trage bedoeling en andere foutjes?

zou graag de oude versie terug willen hebben toen alles lekker vlot werkte, dus zet mij maar terug!

 

Jeetje even een nieuw programma zoeken en starten, me bakje koffie is al op voordat het geladen is. Zo traag dat alles gaat sinds de update, lijkt meer een downdate geworden. Hopelijk komt er snel een oplossing want dit is geen doen echt. 

Bij mij het zelfde probleem.

om gek van te worden...

Bij ons ook. Worden er helemaal "steriel" van!!! Zeeeer slecht van KPN!! Voordat je zo'n "upgrade" doet, haal je de kinderziektes er toch uit!! 

Zitten erg aan een overstappen te denken.

Reputatie 7
Badge +20

er zou 5-1-2021 een update zijn geweest, ook voor de Arris Vip 2952 V2 Nou merk er niets van!

We zijn deze week gestart met het uitrollen van nieuwe software, dit gebeurt gefaseerd. Uiterlijk 20 januari zijn alle ontvangers voorzien van de nieuwe software waardoor het menu weer een stuk sneller gaat worden!