Beantwoord

TV+ app buffert steeds meer na updates

  • 24 March 2024
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Al gelijk na het starten van de eerste progamma of serie begint het beeld heel afwisselend te bufferen. En dat gebeurt al een maand ongeveer, gelijk na het updaten en gebeurt steeds meer na elke update. 

Ik heb het op verschillende locaties geprobeerd ook buitens huis, apparaten uit en aan gezet de app eraf gehaald en erop gezet. En het blijft maar en ik zag geen optie voor de app om het te melden, het liep gewoon doodt en kon ook geen chat krijgen op de site. Het vele bufferen gebeurt ook via internet op de computer. Dus dan maar hier proberen, kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 March 2024, 20:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mad59,

Wat ontzettend irritant dat alles steeds loopt te bufferen ☹️

Even voor mijn beeldvorming:

Het vele bufferen gebeurt ook via internet op de computer.

Bedoel je hiermee het internet zelf? Of ook specifiek het online tv kijken?

Je zou in de app wel zelf feedback in moeten kunnen dienen. Ga naar je profiel (rechtsonder) en kies dan voor instellingen (tandwiel icoon rechtsboven) en ga naar Feedback. Lukt het op die manier?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Allebei internet en ook specifiek het online tv kijken.

Ik kan ook via jouw stappen geen feedback te zien krijgen. Om die in te vullen nergens.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, als óók het internet buffert, dan zou er wel eens iets met de verbinding zelf aan de hand kunnen zijn @mad59 

Dan wil ik je nu toch aanraden om hierover te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten!

Reageer