Vraag

TV de ddcoder kapot

  • 10 January 2021
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Decoder is kapot er zit een los onderdeel in hoe deze vervangen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Mijnnaam123. Zou je je profiel in kunnen vullen en hier kunnen laten weten als je dat gedaan hebt? Dan zet ik hier de zaken in werking. 

Ik wil gewoon rechtstreeks contact met de service desk van KPN en niet nogmaals al mij  gegevens hier moeten achterlaten, deze zijn namelijk al bij jullie bekend.

Ook telefonisch zal er naar diezelfde gegevens gevraagd worden. Elke keer als je belt.

Bij de medewerkers van het forum zijn die gegevens juist niet bekend (en al helemaal niet a.d.h.v. Mijnnaam123). En volgens die "prachtige” privacywet van de overheid (AVG) dien je ook in dit geval áltijd steeds je gegevens te geven. Dan pas kunnen de servicemedewerkers, zoals Bram hier, aan de slag. Want daarmee geef je hen de mogelijkheid om je op te zoeken EN volgens de AVG geef je ook toestemming daarvoor.

→ → voordeel van het forum is dat je slechts éénmalig je profiel in moet vullen. Bij elke volgende hulpvraag “zijn je gegevens bekend” :wink: .

In het profiel kan niemand die gegevens zien behalve jijzelf en de servicemedewerkers (KPN moderators op het forum).