Beantwoord

Tv en internet abonnement wijzigen

  • 30 December 2020
  • 3 reacties
  • 181 keer bekeken

Hoi, op dit moment heb ik een abonnement voor tv en internet (200mb) welke oorspronkelijk per april 2016 is verlopen en daardoor per maand opzegbaar is. Nu wil ik dit abonnement omzetten naar Hussle met 4K TV ontvangers en 200 mb internet. Stel dat ik dit wijzig in mijnkpn is dit dan een overeenkomst van 1 jaar of blijft dit per maand opzegbaar.

Daarnaast wil ik graag weten welke esperia versie ik ga krijgen en of de ontvangers via bluetooth zijn aan te sturen.

 

 

mvgr 

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 December 2020, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Vandeurzen1980 ,

De nieuwe overeenkomst blijft voor jou maandelijks opzegbaar omdat je via Mijn KPN overgaat op een nieuwe abonnementstvorm. (Nieuwe klanten krijgen wel een contract van  één jaar, tenzij je de optie maandelijks opzegbaar kiest (tegen meerprijs van drie euro per maand)). 

De 4K-ontvangers hebben inderdaad Bluetooth. Normaal gesproken krijg je geen nieuwe Experiabox, tenzij je bv nog een oude V7 hebt.  

 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)
Reputatie 7
Badge +24

Hi @Vandeurzen1980, welkom hier. 

@Noordzee dat is niet helemaal juist. Wanneer je in Mijn KPN overgaat naar Hussel betekent dit niet dat je automatisch een nieuw jaarcontract aangaat. Verder sluit ik me volledig aan bij wat je aangeeft. 

Reputatie 7
Badge +28

Ok, dan weet ik dat ook weer. Ik pas het antwoord dan nog even aan om verwarring te voorkomen.Â