Beantwoord

TV+ geeft constant melding over geen internet

  • 22 March 2024
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Sinds 1,5 week KPNtv pro

Wel 5 a 10 keer per dag geen (draadloos) internet op tv, terwijl modem het gewoon doet. Tv zegt constant geen internetverbinding.

Per dag verschillende keren modem resetten. Tv is nu opgestart in veilige modus. Gaat lekker zo. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 March 2024, 08:21

Bekijk origineel

2 reacties

Heb je het over je tv-toestel of over de tv-decoder van KPN @Leonie1960 ?

Indien de tv-decoder van KPN, welk merk en type heb je in bruikleen?

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Leonie1960, welkom hier! Irritant tv kijken als je de hele tijd foutneldingen krijgt. Je zegt dat je dan de melding krijgt geen internetverbinding. Hoe is de TV+ Box aangesloten op het modem? Is dit via wifi, of met een kabel? En als het met een kabel is, is dat een rechtstreekse kabel, of zit er nog wat tussen? Bijvoorbeeld een switch, of een draadloze verbindingsset? Ook belangrijk om te weten, welk modem heb je?

Reageer