Beantwoord

Tv/internet abonnement stopgezet, geen bevestiging?

  • 26 March 2024
  • 6 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn tv/internet abonnement stopgezet. Ik kan hier echter nergens een bevestiging van terugvinden? In de app zie ik er niks van terug, ook niet per mail. Is dit normaal?

icon

Beste antwoord door Dvanz 27 March 2024, 14:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Dvanz 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar, een moderator kijkt en helpt ook.

 

Hoe heb je het abonnement opgezegd?

 

Telefonisch heb ik het stopgezet.

Reputatie 7
Badge +20

Telefonisch heb ik het stopgezet.

 

0800-0402? (is gratis)

Meestal duurt het een paar uur voordat je een mail krijgt. 

Hoi @Dvanz . Heb je ondertussen wel een bevestiging? Want die is wel essentieel. Zo niet, zou ik zsm weer bellen met 0800 0402

@Erwin van KPN Ik heb zojuist gebeld. M'n gevoel zat goed, er was niks doorgevoerd. Werd ook erg vervelend geholpen. Vandaag een TOP kerel aan de telefoon, alles goed geregeld en direct kreeg ik bevestiging. Opgelost dus! Bedankt.

@Erwin van KPN Ik heb zojuist gebeld. M'n gevoel zat goed, er was niks doorgevoerd. Werd ook erg vervelend geholpen. Vandaag een TOP kerel aan de telefoon, alles goed geregeld en direct kreeg ik bevestiging. Opgelost dus! Bedankt.

Super!  Jammer dat je meerdere keren contact moest zoeken.  Gelukkig is die bevestiging er nu.  

Reageer