Beantwoord

TV kijken via de iPad & iPhone lukt niet meer

  • 12 April 2024
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik probeer al een aantal dagren televisie te kijken op mijn iPad of iPhone  via de app maar dat lukt niet meer. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 April 2024, 14:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @oxel ,

Er is sinds kort een nieuwe (versie) KPN-TV-app beschikbaar in de AppStore. Te herkennen aan het +-teken in het logo.

Zelf heb ik eerst mijn oude App verwijderd en daarna de nieuwe app gedownload. 
 

Je hebt wel minimaal iOS 14.0 en iPadOS 14.0 nodig. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @oxel, welkom! Je geeft aan dat het niet lukt om tv te kijken via de app. Maar, wat gebeurt er precies? Kun je wat meer vertellen over wat jij doet om te proberen tv te kijken en wat je ziet gebeuren in of met de app? Als je foutmeldingen ziet of andere gekke dingen zijn screenshots ook altijd handig.

En dan ben ik ook benieuwd of jij dan de nieuwe app al hebt, die Noordzee noemt. Of dat je nog de oude gebruikt. 

Reageer