Vraag

Tv kijken via KPN app hapert

  • 21 August 2019
  • 5 reacties
  • 314 keer bekeken

Hoi Kpn,

Tv kijken via de kpn app werkt erg slecht. Het beeld blijft vaak hangen/haperen.. Is hier wat aan te doen?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Hoi @Eelcots, dat klinkt niet als prettig tv kijken inderdaad! Of er wat aan te doen is durf ik zo nog niet te zeggen, maar we gaan samen kijken. Daarvoor heb ik om te beginnen nog wat extra informatie nodig, kijk je op een telefoon op een tablet? Welk merk en model is het? Ben je daarmee met een WiFi verbinding verbonden of met mobiel internet? Merk je het op alle zenders of op een aantal specifieke zenders? Als je dezelfde zenders op hetzelfde moment op de tv kijkt, hoe is het beeld daar dan? Het zijn een hoop vragen tegelijkertijd, daarmee kunnen we het plaatje wat completer maken en samen verder kijken naar wat er aan gedaan kan worden 🙂
Hoi Jasper,

Nee dat kijkt idd niet zo lekker voetbal 🙂
laptop hp omen by hp 15-dc0850nd, maar ook op andere laptops of mobieltjes
Wifi
Fox sports is eigenlijk enigste wat ik kijk via de app
Op tv zend hij het prima uit niet meerdere gebruikt laptops tegelijk geprobeerd..
Reputatie 7
Dat is duidelijk, zou je als test ook een aantal andere zenders kunnen proberen in de iTV Online app? Als die ook haperen zou je de beeldkwaliteit iets aan kunnen passen in de instellingen, mogelijk wordt het daarmee beter.
Reputatie 7
Hoi @Eelcots, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je al andere zenders kunnen testen om te kijken hoe het daarmee gaat?
Moet ik nog steeds even doen!