Beantwoord

tv ontvanger

  • 29 October 2020
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn tv ontvanger.

Ik heb een tijdje geleden een nieuwe tv ontvanger gekregen van kpn. Maar nu staat er niet hetzelfde abonnementsnummer, dan op de tv ontvanger beneden in de woonkamer. Want ik heb een eigen televisie met tv ontvanger op mijn slaapkamer. Daardoor staat er geen Fox sports in de tv gids op mijn tv boven. Terwijl ik het wel beneden in de woonkamer kan kijken. Maar die tv met ontvanger is van mijn ouders. Dus kan geen Fox op mijn eigen tv kijken.

Alvast bedankt,

 

Met vriendelijke groet,

 

Bjorn Hoekman

icon

Beste antwoord door Jose_ 3 November 2020, 16:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... als u een tv ontvanger van KPN ontvangen heeft, dan heeft u zelf het abonnementsnummer en pincode ingevuld. Toch?

Euhm... als u een tv ontvanger van KPN ontvangen heeft, dan heeft u zelf het abonnementsnummer en pincode ingevuld. Toch?

Hallo,

Dat is niet het geval. Een medewerker van kpn heeft de nieuwe geïnstalleerd. Dus ook de pincode en abonnementsnummer ingevuld. Ben ik zelf niet bij geweest toen dat gebeurde. Denk dat er daar iets mis is gegaan.

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Bjorn0570,  welkom op het forum!

Sorry voor mijn late reactie, we hebben het heel druk op het forum waardoor ik nu pas op je bericht kan reageren.

Het klinkt inderdaad alsof dan de verkeerde abonnementsnummer en pincode zijn ingevuld bij het installeren van de tv-ontvanger. Als je het inmiddels nog niet via een andere weg hebt opgelost, dan kan ik je helpen het op te lossen. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Reputatie 7
Badge +10

@Bjorn0570 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer