Vraag

Tv-ontvanger Arcadyan HMB2260 omruilen

  • 6 July 2020
  • 6 reacties
  • 692 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Beste KPN, hierbij doe ik een verzoek om mijn Tv-ontvanger Arcadyan HMB2260 om te ruilen naar de 4K ontvanger van KPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Heb je een 4k abonnement?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Freddy1959,

Helaas, zonder upgrade naar het 4K pakket is het niet mogelijk deze ontvanger in bezit te krijgen. Ook niet als je huidige ontvanger kapot is, want dan zul je exact dezelfde terug gaan krijgen. 
De enige optie is dus het 4K pakket te nemen voor €2,50 per maand extra. 
 

Mijn huidige ontvanger de HMB2260 pikt mijn HF signaal op met uitzending op de kortegolf banden (Ben gelicenseert Zendamateur) PE1OES zijn de roepletters

En ik kan er geen Netflix mee ontvangen op mijn nieuwe smart tv

Kan ik hem omruilen 

Gr Bennie

Mijn huidige ontvanger de HMB2260 pikt mijn HF signaal op met uitzending op de kortegolf banden (Ben gelicenseert Zendamateur) PE1OES zijn de roepletters

En ik kan er geen Netflix mee ontvangen op mijn nieuwe smart tv

Kan ik hem omruilen 

Gr Bennie

 

Ook voor jou, @bennie300, geldt dat je pas een 4k-ontvanger krijgt als je een 4k-abonnement afsluit. Dat jij een hobby hebt die de goede werking van de KPN-ontvangers kan verstoren kun je KPN niet verwijten en je hebt daardoor niet automatisch recht op een 4k-ontvanger. Hoe weet je trouwens dat die geen verstoringen zal opvangen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Freddy1959, welkom op het forum! Ik zie dat je in een ander topic aan hebt gegeven dat het aanpassen van je abonnement niet lukt, we zullen je via dat topic verder gaan helpen!