Tv ontvanger blijft laden

  • 13 December 2020
  • 12 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb al meer dan drie weken problemen met 2 tv ontvangers op de eerste had ik een foutcode stb-nmc-400. Een nieuwe gekregen (de twee) en die wil niet dan niet verder laden dan 70 procent en niemand die kan helpen moet wachten op een update zeggen ze . En wanneer dat gebeurt????


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @cwddroelofs, wat vervelend dat jij geen TV kan kijken. Hoe heb jij de tv-ontvanger aangesloten op de Experiabox? Is dat met een rechtstreekse kabel of gebruik je misschien een draadloze verbindingsset? 

Reputatie 1

We hebben al alles geprobeerd, 

Direct op de modem, software verwijderd, fabrieksintelling en alles gereset. 

Reputatie 7
Badge +13

@cwddroelofs, dat is apart. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kijk ik met je mee. 

Reputatie 1

Gedaan 

Reputatie 1

Ik heb de tv ontvanger in gepakt, ik zou twee dagen geleden een nieuwe krijgen, maar nog niks van gehoord. Ik vind wel vrij lang duren .nu al zeven weken geen tv kunnen kijken.

Reputatie 7
Badge +13

Bedankt voor het toevoegen. Ik zie dat de zending vandaag verwerkt is, maar ik kan nog geen verdere details inzien. Ik houd het voor je in de gaten.

Reputatie 1

Top

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @cwddroelofs, heb jij al bericht ontvangen? Bij mij lijkt de order namelijk vast te lopen, dat kan puur aan mijn systeem liggen hoor. Als jij nog geen bericht hebt ontvangen ga ik voor je aan de slag.

Reputatie 1

Ik heb verder nog niks gehoord of gezien 

 

Reputatie 7
Badge +13

Duidelijk! Dan ga ik er voor je achteraan.

Reputatie 1

Ik vind wel dat alles heel duurt .

Al twee maanden geen tv kunnen op mijn slaapkamer .

Ik heb  twee weken geleden maar tablet gekocht om daar itv op te kijken. 

We wachten maar weer af.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @cwddroelofs,

Het heeft even geduurd, maar ik heb inmiddels antwoord van de afdeling logistiek. Vanwege de kerstdagen heeft deze afdeling wat vertraging op gelopen. Morgen ligt er voor jou een nieuwe TV-ontvanger klaar bij het PostNL servicepunt. Ik stuur jou een privébericht met de verdere details. Nogmaals mijn excuses dat jij hier zo lang op hebt moeten wachten.Â