Vraag

TV ontvanger code F 143

  • 4 August 2020
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo,

Mijn tv ontvanger geeft de code F 143 aan. Op aanraden van KPNwebsite heb ik eerst de Experia Box van het stroom afgehaald en daarna 10 seconden gewacht en opnieuw aan gezet. Datzelfde heb ik vervolgens met de DVS (van KPN) gedaan. Beide leveren niet het gewenste resultaat. Ik heb nog steeds de rode balk op mijn tvscherm met de foutcode 143. 

Kan iemand mij helpen wat ik nu nog kan doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Tjomme de Vries,

Branden de lampjes op de DVS wel wit? Zolang deze rood brand dien je de namelijk allemaal op elkaar op te klikken en opnieuw te verbinden met de reset knop aan de zijkant. 
Werkt de ontvanger wel als deze bekabeld (zonder DVS) verbonden is? De DVS is namelijk heel gevoelig voor kleine wijzigingen in het stroomnetwerk (denk aan een led lamp, oplader v.d. telefoon oid). 

Reputatie 7
Badge +17

@Tjomme de Vries Welkom hier op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat verschrikkelijk balen dat je ineens met een foutcode te maken hebt. Ik vermoed dat Chris de oorzaak van het probleem al aankaart. 
Ik ben ook benieuwd hoe de lampjes op de DVS branden. De lampjes moeten constant wit branden voor een goede verbinding. Brandt er een lampje rood of knippert een lampje, dan betekent dit dat de DVSjes geen goede verbinding hebben met elkaar. 

Laat het maar weten als we je ergens mee kunnen helpen. :blush:

Reputatie 7
Badge +17

@Tjomme de Vries We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!