Vraag

tv ontvanger defect

  • 10 December 2020
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

De adapter is goed, maar het pennetje/aansluiting van de tv ontvanger is defect. Ik denk zelfs afgebroken. We krijgen dus geen stroom meer in de tv ontvanger. We staan al een aardig tijdje (nu een uur) in de wacht bij de klantenservice, maar het bandje zegt 8 minuten tot een kwartier. Graag een oplossing voor ons probleem. We hebben alles al geprobeerd, maar onze ontvanger is nu toch echt na 5 jaar overleden. RIP tv ontvanger 😉


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Yarismattie 

Wat vervelend dat de tv ontvanger defect is, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze je een nieuwe opsturen. Ik begrijp dat je lang in de wacht hebt gestaan aan de telefoon, maar dat is nog wel de snelste oplossing. Want ook hier op het forum is het erg druk, bel eventueel nogmaals, en als je een vraag moet inspreken zeg je: “Medewerker spreken.”

Beste @Dennis Schreve

Bedankt voor uw reactie. Dan gaan we nogmaals proberen om de klantenservice te bellen :)

Reputatie 7
Badge +24

Hi Yaris, welkom hier. 

Is het inmiddels gelukt? Welke ontvanger heb je precies? Van welk merk? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.