Beantwoord

TV ontvanger foutcode 301

  • 28 August 2020
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Sinds vanmorgen ineens geen tv signaal meer! inmiddels heb ik al 10 keer alle stappen doorlopen om mijn modem en tv ontvanger opnieuw op te starten maar niets werkt. De tv ontvanger stopt bij 20% en krijg vervolgens de foutcode 301.
Software software verwijderen/updaten of resetten naar fabrieksinstellingen lukt ook niet.
Mijn internetverbinding is prima maar er brand wel een rood lampje services wanneer de foutmelding (301) optreed. Mijn TV ontvanger middels een vaste lijn aangesloten. Ik heb een Expedia Box V10 en ontvanger Arris VIP 2952.

Heb KPN al getracht te bellen maar ik kom er niet doorheen. Is het een landelijke storing of is er hier iets niet goed?

icon

Beste antwoord door Rene P 29 August 2020, 09:43

Bekijk origineel

3 reacties

Ja ik ook, zelfde verhaal. ben aan t bellen wacht tijd is 15 min!

 

Badge +19

Een rood lampje is nooit goed.  Er is dus wat mis tussen de centrale en je modem en daar kan je zelf niets mee.  Of er een storing is weet ik niet maar daar lijkt het wel op.

Er was gisteravond 27-8 tussen 17.00 en 19.00 een kpn storing.

Pfff. voor dat je er achter bent dat het probleem niet bij je zelf ligt. Wat een gedoe!

 

 

Reageer