Beantwoord

TV-ontvanger hapert wanneer er Netflix op de andere TV wordt gekeken.

  • 24 January 2020
  • 30 reacties
  • 564 keer bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dit haal ik vandaag , getest met een andere kabel en op een andere poort van de modem, speedtest gedaan in chrome. 

Weet je zeker dat wifi toen uit was en de verbinding daadwerkelijk via die kabel liep? Was het een kort kabeltje zonder iets er tussen?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Zou je daarnaast alle andere apparaten van het internet willen halen (door ze uit te zetten, de internetkabels los te koppelen of de wifi op deze apparaten uit te schakelen) om zeker te weten dat er niks gedownload wordt op het moment dat je de speedtest doet? 

Ik heb zonet de modem even van het stroom gehad en alle kabels er uit getrokken en toen een speedtest op mijn telefoon gedaan met wifi, download snelheid was 200.

Lijkt nu opgelost te zijn, iedereen bedankt voor de reacties en de hulp😇

De switch is inmiddels ook geïnstalleerd en de storingen lijken weg te zijn.

 

Reputatie 7
Badge +17

Yayyyyy! :tada::tada::tada::tada: Super dat het opgelost is en bedankt voor het terugkoppelen! Mocht je toch nog een keer problemen ervaren, dan weet je ons te vinden. :grin:

Hoi, nieuw probleem; de tv ontvanger in de keuken valt nu geregeld even op zwart beeld, geluid en beeld zijn even 2 seconden weg en komen dan weer terug, en af en toe valt alleen het geluid weg, dit is alleen op te lossen door van zender te veranderen. 

Probleem is al opgelost, de internet kabel zat wat losjes in de tv ontvanger. 

Reputatie 7
Badge +17

Haha, fijn dat de oplossing al is gevonden en super dat je de bekabeling gecontroleerd hebt @Kneggies:smile:

Reageer