Vraag

Tv-ontvanger is kapot en ik wacht nu al weken op een nieuwe

  • 17 August 2023
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Hoe kan KPN hun klanten ruim 3 weken zonder tv laten zitten? Ik was geadviseerd om de oude stekkers niet meer te gebruiken omdat deze niet meer werkten en flink verouderd waren. Overgestapt op 2 tv ontvangers plus andere modem. Uiteindelijk werkt er alleen maar 1, andere bleek stuk. Er zou 3,5 week geleden al een andere opgestuurd worden. Ik kreeg argwaan want na 2 dagen nog geen bevestiging per SMS en mail. Gebeld, ze konden geen order vinden. Nogmaals bestelling gedaan, en nu zoveel weken verder. Nog niets! Er is nog meer gebeurd en heb nog veel uren met klantenservice aan de lijn gehangen. Ik wil daarom absoluut niet meer bellen. Maar gewoon dat er per direct een tv ontvanger gestuurd wordt. Ik snap niet waarom dit tot nu toe onmogelijk is???


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoe kan KPN hun klanten ruim 3 weken zonder tv laten zitten? Ik was geadviseerd om de oude stekkers niet meer te gebruiken omdat deze niet meer werkten en flink verouderd waren. Overgestapt op 2 tv ontvangers plus andere modem. Uiteindelijk werkt er alleen maar 1, andere bleek stuk. Er zou 3,5 week geleden al een andere opgestuurd worden. Ik kreeg argwaan want na 2 dagen nog geen bevestiging per SMS en mail. Gebeld, ze konden geen order vinden. Nogmaals bestelling gedaan, en nu zoveel weken verder. Nog niets! Er is nog meer gebeurd en heb nog veel uren met klantenservice aan de lijn gehangen. Ik wil daarom absoluut niet meer bellen. Maar gewoon dat er per direct een tv ontvanger gestuurd wordt. Ik snap niet waarom dit tot nu toe onmogelijk is???

Ik heb een probleem gehad bij het overzetten van de KPN naar een nieuw adres wat helemaal mis ging.

De enige tip die ik u kan geven is toch bellen , bellen , bellen en nog eens bellen en niet om de paar dagen maar iedere dag tot soms wel 4 - 5 keer per dag , van s’morgens vroeg tot s’avonds laat.

Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon die wel verstand van zaken had en precies wist welke afdeling hij moest inschakelen om mijn probleem op te lossen.

Dit advies ook al eerder gegeven , sterkte en succes.

Dank je wel JC. Zodra ik vrij ben, ga ik wederom bellen en eisen dat er dezelfde dag nog een tv ontvanger komt. Ik blijf net zo lang aan de lijn, tot ik een bevestiging per SMS krijg. Ik kreeg vandaag een brief dat ik de oude modem nog niet heb teruggestuurd en of ik dat zsm kan doen terwijl ik afgesproken heb dat ik dat pas doe zodra alles werkt in mijn huis. Echt, heb megaveel spijt van keuze KPN. Van de zotte dat we met mijn oudste pas de laatste 2 weken alleen in de slaapkamer tv kunnen kijken. En daarvoor 1 week helemaal niet. Ik durf de ontvanger niet te verplaatsen vd slaap naar huiskamer. Anders kan ik, mijn dochter en partner misschien helemaal voorlopig geen tv meer ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi allemaal! Ik heb een aantal reacties weggehaald omdat deze niet rijmen met de huisregels. Kritiek op KPN mag. En als ik in de schoenen van @Tv-ontvanger bestelling zou staan werd ik daar ook niet blij van. Maar zelfs als er iets in de brand staat is het niet nodig gericht naar elkaar negatieve berichten of beledigingen te sturen. 

Ik verwacht van jullie dat je in dit topic, en andere topics, constructief blijft. En dat het niet nodig zal zijn verdere berichten hier te verwijderen.