Beantwoord

TV ontvanger is kwijt

  • 28 November 2020
  • 17 reacties
  • 621 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ja het is echt waar, wij zijn de tv ontvanger en afstandsbediening uit de slaapkamer kwijt.

Wij zijn een paar dagen geleden verhuisd en bijna alle dozen zijn uitgepakt en we kunnen nergens de tv ontvanger en afstandsbediening uit de slaapkamer vinden. De paar dozen die nog niet uitgepakt zijn hebben we inmiddels 3 keer gecontroleerd, maar het zit er niet in. 

Via de KPN winkel kan ik een andere afstandsbediening kopen, maar kan ik de tv ontvanger ook kopen? Of kunnen jullie traceren waar die is ( je weet het niet)? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 December 2020, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik zie dus dat ik ze niet kan kopen. Alleen een derde bestellen en dan 5 euro per maand betalen. Daar heb ik niet zoveel zin in. Casten via Chromecast, nee dank je. Dat doe ik op de camping al en vind ik veel te omslachtig. Iemand een andere oplossing?

Hallo Kaatje, wat vervelend dat niet alles na de verhuizing te voorschijn is gekomen. Dat kan gebeuren. Hopelijk ben je niet meer kwijt!

Een KPN moderator kan je hiermee wel helpen. Zonder extra kosten voor een vervangende ontvanger. Ik bedoel dus dat je met 2 ontvangers (dan weer) ook voor 2 betaalt.

De verdwenen ontvanger kan uit je abonnement gehaald en een nieuwe opgestuurd door de moderator. Hoe dat op de achtergrond geregeld wordt laat is tussen jouw en de moderator. Die zal hier nog komen! Dat kan een dag of wat duren i.v.m. drukte en in het weekend is er ook lagere bezetting.

Om het proces dan zo vlot mogelijk te laten lopen kun je vast e.e.a. in je profiel vermelden (alleen daar i.v.m. privacy). Onderaan formulier opslaan na invullen.

Namelijk: je voornaam, achternaam, postcode, huisnummer, klantnummer (internet & televisie), 
en onder “type tv ontvanger”: het merk, type én serienummer van de ontvanger die je nog WEL hebt.

Reputatie 2
Badge

Dank je wel Peter voor je duidelijke reactie. Ik wacht het rustig af en ga in de tussentijd nog keer zoeken. Ook de afstandsbediening van de tv zelf is zoek. Ik ga aan de verhuizer vragen of er niet per ongeluk een doos in de verhuiswagen is achtergebleven. Ik snap er echt helemaal niks van. 

Reputatie 2
Badge

Beste KPN, ik zou het erg fijn vinden als ik hier nog een reactie op kan krijgen. Bij voorbaat dank.

Helaas is je topic nog niet aan de beurt. De omlooptijd voor het forum m.b.t. webcare is zeker 5 dagen.

Vooralsnog zul je het echt even met Chromecast moeten doen indien de 2de tv nodig is.

Of direct op je laptop kijken. (wel betere speakers aankoppelen :wink: )

Reputatie 2
Badge

5 Dagen?? Jeetje.

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Kaatje19700, ik hoop dat je geen andere dingen kwijt bent geraakt die niet zo makkelijk te vervangen zijn :grimacing:

Om je zo snel mogelijk weer aan een tv-ontvanger te helpen, heb ik je situatie voorgelegd aan onze logistieke afdeling die de mogelijkheid zal hebben om een losse nieuwe ontvanger jouw kan op te sturen. Je ontvangt een sms'je met informatie over verzending, zodra ze mijn verzoek hebben verwerkt :slight_smile:

Nog succes met de verhuizing en veel geluk gewenst in de nieuwe woning!

Reputatie 2
Badge

Hallo Maja, dank je wel voor je reactie. De KPN afstandsbediening is ook zoek, maar die kan ik zo bestellen. Ook de afstandsbediening van de tv zelf zijn we kwijt, maar die kan ik denk ik ook wel vervangen. Komt goed. Dit zou al super zijn.

 

Dank je wel en ik wens je een fijne dag toe.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb aangegeven dat je de afstandsbediening ook kwijt bent, dus ik ga er stiekem van uit dat ze die direct mee verzenden :wink:

Reputatie 2
Badge

Oohh...dat wordt dan een verrassing. Ik ben benieuwd. Dank je wel!

Drie mogelijkheden (webshops) voor vervangen afst.bed. TV.

https://www.afstandsbedieningwinkel.nl/ (modelnr. tv invoeren)

https://remotes-world.com/nl/

https://123afstandsbediening.nl/

Reputatie 2
Badge

Thanx!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb inmiddels de terugkoppeling ontvangen dat er een volledig nieuw installatiepakket voor 1 tv naar je onderweg is, dus mét afstandsbediening en alle kabels :blush:

 

Reputatie 2
Badge

Helemaal geweldig! Superbedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +20

Heb je alles inmiddels weer aan kunnen sluiten @Kaatje19700:smiley:

Reputatie 2
Badge

Ja alles werkt perfect weer. Helemaal super!! Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +20

Jeuh goed nieuws dus, graag gedaan! :grinning: