Beantwoord

TV ontvanger is sloom

  • 25 March 2020
  • 10 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb interactieve tv van KPN. Nu heb ik bij één ontvanger het probleem dat wanneer ik hem aanzet, het een tijd duurt voordat er beeld verschijnt. Geluid is er wel. Dan andere ontvanger die ik heb, heeft dat niet. Wat kan dit zijn?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 March 2020, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Welk type ontvanger geeft problemen? Controleer hier of je wellicht een oud type heb. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Ik heb twee Motorola s. Kleine zwarte kastjes. De een heeft het probleem, de ander niet. Hij trouwens ook tijdens het tv kijken dat het beeld af en toe wegvalt voor een paar seconde.

Badge +19

O die kan je sowieso omruilen via die link die ik gaf.

Die Motorola’s mogen (moeten) vervangen. Krijgen ook geen updates meer. Ondersteuning gaat vervallen.
Vervang ze via de link die Joep1965 al geeft.

Je zult (anders) dit jaar sowieso een verzoek tot ruiling krijgen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TheoTh welkom op het forum!
Is het inmiddels gelukt je ontvangers om te ruilen? Dit zal een heel eind moeten helpen :)

Hoi.

Ik kan morgen twee andere ontvangers ophalen. Verwacht dat het probleem dan wel opgelost zal zijn. Bedankt voor de tip en interesse.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TheoTh het is inmiddels een paar dagen later! Hoe gaat het met de nieuwe ontvangers?

Super. De nieuwe ontvangers doen het goed en zijn tegelijk een verbetering qua mogelijkheden.

Badge +19

Kijk daar worden we blij van.

Reputatie 7
Badge +20

Top! Mocht je nog vragen hebben weet je ons te vinden!