Vraag

Tv-ontvanger kapot

  • 14 February 2020
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Goedenavond,

Mijn tv ontvanger doet het niet meer. Naja als ik de stekker in het stopcontact steek vliegt de aardlekschakelaar eruit. Hoe kan dit opgelost worden?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Het snelste heb je resultaat als je de klantenservice belt. 0800-0402 gratis nummer. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je; ik wil een medewerker spreken en tegen die medewerker vertel je het verhaal.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Dannyh2910, welkom! Dit is niet bepaald ideaal! Heb je al met ons gebeld? Mocht je willen dat ik een nieuwe voor je regel, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je meerdere ontvangers hebt, mag je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ de laatste drie cijfers van het serienummer (dat je op de sticker onderop de ontvanger vindt) neerzetten. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik help je er verder mee! 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Dannyh2910 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht heb je via een andere weg al contact gehad? Als je nog hulp nodig hebt lezen we het graag!Â