Beantwoord

TV ontvanger kapot

  • 14 August 2020
  • 14 reacties
  • 136 keer bekeken

Badge

1 van mijn tv ontvangers is kapot vrees ik. Mijn televisie ziet de aansluiting niet meer, alle HDMI poorten geprobeerd,  nieuwe kabel geprobeerd, de andere ontvangers die we thuis hebben ook al aangesloten gehad en die werkten allemaal prima… het probleem zit ‘m dus in de ontvanger. Hoe kan ik aan een nieuwe komen?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door joop2011 14 August 2020, 18:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Probeer hem eerst te resetten, zie hier.

Heb je de 2 ontvanger, op deze tv aangesloten? 

En heb je de “defecte” ook op de andere tv aangesloten om te kijken? 

Er zit een schakelaar achterop, staat deze aan?

Staat de TV op het juiste HDMI kanaal? 

Badge

Vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Heb alles geprobeerd, de schakelaar achterop staat ,uiteraard, op 'Aan' Ook heb ik het kastje op de andere tv's geprobeerd. Zelfde resultaat... melding dat er geen verbinding is met de kabel, die, voordat daar naar gevraagd wordt 😅gewoon in de juiste gleuf zit. Het kastje wordt kokend heet, dus ik vrees dat er geen andere mogelijkheid is dan dat het kastje kapot is.

Reputatie 7
Badge +20

Hij wordt kokend heet, dat is een heel slecht teken.

 

Je kan KPN bellen 0800 0402, chatten of even op een moderator wachten.

In dat laatste geval, zorg ervoor dat je gegevens in je account zijn ingevuld. 

Bij chatten, zie link boven, kies voor bijvoorbeeld TV en scrol na beneden en kies voor dat je persoonlijk advies wilt hebben en scrol na beneden en kies chatten.

 

Badge

Hij wordt kokend heet, dat is een heel slecht teken.

 

Je kan KPN bellen 0800 0402, chatten of even op een moderator wachten.

In dat laatste geval, zorg ervoor dat je gegevens in je account zijn ingevuld. 

Bij chatten, zie link boven, kies voor bijvoorbeeld TV en scrol na beneden en kies voor dat je persoonlijk advies wilt hebben en scrol na beneden en kies chatten.

 

Hartelijk dank voor uw tips en meedenken

Hoi @Luppien . Kun jij voor mij achterhalen welke van onderstaande tuners de defecte is? De serienummers staan er onderop. :-)

 

(xxxxxxx744/NMC7)

(xxxxxxx449/NMC8)

(xxxxxxx522/NMC8)

Badge

Hoi @Luppien . Kun jij voor mij achterhalen welke van onderstaande tuners de defecte is? De serienummers staan er onderop. :-)

 

(xxxxxxx744/NMC7)

(xxxxxxx449/NMC8)

(xxxxxxx522/NMC8)

Het gaat om de xxxxxx744

@Luppien : Ik heb een omruil in het systeem gezet. Er wordt een nieuwe ontvanger naar een afleverpunt in jouw woonplaats gestuurd. Heb jij de SMS met logistieke info ontvangen?

Badge

@Luppien : Ik heb een omruil in het systeem gezet. Er wordt een nieuwe ontvanger naar een afleverpunt in jouw woonplaats gestuurd. Heb jij de SMS met logistieke info ontvangen?

jazeker! ga ik voor zorgen, en ik zie de verdere informatie tegemoet. Hartstikke bedankt voor de hulp!!!

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Badge

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie heperfect bt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

perfect geregeld door KPN!  RUIM binnen 24uur een nieuwe ontvanger!!! Waarom ik dus zweer bij KPN!! AL JAREN dik tevreden!!!

Fijn om te lezen. Ik ben blij dat ik je kon helpen. :-)

Badge

Hoi @Luppien . Kun jij voor mij achterhalen welke van onderstaande tuners de defecte is? De serienummers staan er onderop. :-)

 

(xxxxxxx744/NMC7)

(xxxxxxx449/NMC8)

(xxxxxxx522/NMC8)

Goedenmorgen Erwin, 

 

Sinds vanmorgen doet ook de (xxxxxxx449/NMC8) het niet meer. alle lampjes knipperen en start niet meer op. Omdat jij me de vorige keer zo geweldig goed hebt geholpen, hoop ik dat je dat nu weer kunt doen voor me. Alvast bedankt!

Het zit je niet mee, @Luppien  :-(.  Ik heb een nieuwe gestuurd. Heb jij de SMS met logistieke info gekregen?

 

Badge

Het zit je niet mee, @Luppien  :-(.  Ik heb een nieuwe gestuurd. Heb jij de SMS met logistieke info gekregen?

 

haha nee idd, maar goed, ik kan gelukkig rekenen op uitstekende service bij KPN. Ik heb de sms ontvagnen. Hartstikke bedankt!! Wederom een bewijs dat ik bij KPN gewoon het beste af ben.