Beantwoord

tv ontvanger kapot

  • 15 November 2020
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Goedenavond

ons kasje model HMB2260 is kapot. 
er rammelt iets in het kasje  maakt geen contact meer

Moet ik bellen met jullie klantenservice of is een mail voldoende! 
ik hoor graag van U

 

icon

Beste antwoord door Lisa 17 November 2020, 18:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Petra! Welkom op ons Forum. Als het kastje stuk is, dan wordt tv kijken lastig. Kun je jouw postcode, huisnummer, klantnummer én serienummer van de tv-ontvanger toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijken wij of we het kastje kunnen vervangen! 

Goedenavond,

Zoals U vroeg heb ik het kasje  toegevoegd aan mijn profiel

betreft een

Model HMB2260

Arcadyan

productie datum 17-04-2014

product p/n FES992260003J

s/n J409219722

 

er rammelt watin het kasje en ik krijg geen ontvangst

 


met vriendelijke groet,

Petra Vast

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Petra Vast! Excuses voor de late reactie! Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat je het vanmiddag via de klantenservice hebt geregeld, top! Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden:blush:

Reageer