Beantwoord

TV-ontvanger loopt vast

  • 31 August 2020
  • 8 reacties
  • 111 keer bekeken

Helaas steeds meer storingen met de tv-ontvanger zoals:

Loopt 2 a 3 keer in de week vast zodat ik moet resetten en de menu opbouw verloopt heel traag. Mogelijk heb ik een oudere tv-ontvanger die hard aan vervanging toe is. Ik zie bij andere kpn gebruikers een heel andere weergave.

Groetjes Pierre1047

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Joep1965 31 August 2020, 15:46

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Dag Joep1965

Bekabeld tussen experiabox en tv ontvanger Motolola vip1853 een naar mijn idee ouderwetse ontvanger

Groetjes Pierr1047

Badge +19

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006 doe deze tool even:wink:

't Snelste kun je ff met de klantenservice bellen (0800-0402) en je klacht duidelijk uitleggen. Mocht dat geen soelaas geven dan kun je dat 't beste hier melden en w88 totdat een moderator reageert (maar dat kan een paar dagen duren); om ervoor te zorgen dat die moderator dan snel aan de slag kan kun je alvast je forumprofiel aanvullen (voor zover je dat nog niet gedaan hebt). 

Morgen ga ik rustig met de klantenservice bellen en ik ga uit van een oplossing

Dank voor de reacties

Pierre1047

De tool gedaan die Joep1965 aangaf en de melding was dat de ontvanger ongeschik was en een omruil verzoek in gang gezet

Bedankt alle tipgevers

Groetjes Pierre1047

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006 doe deze tool even:wink:


Tool geprobeerd en kreeg de melding dat mijn tv ontvanger inderdaad “ongeschikt” is en kom de omruilactie direct starten

Bedankt voor je goede advies

Groetjes Pierre1047

Ik heb recent gelezen dat die site niet meer werkte. Mooi dat het voor jouw wel gelukt is. 

Reageer