Beantwoord

Tv-ontvanger opstarten duurt lang

  • 2 August 2020
  • 5 reacties
  • 136 keer bekeken

Bij ons ook.  Alles uit incl stroom, updates gecheckt etc maar bij opstarten hebben we geluid, de modem is actief en pas na een tijdje hebben we beeld.  Ook bij ons iets van de afgelopen periode.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 August 2020, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Reputatie 7

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

 

Hoi @friesche, ervaar je dit nog steeds? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag van Joep. En daarnaast, heb je de update naar het nieuwe menu al gehad? 

Onze tv ontvanger duurt heel lang voor dat het is opgestart 

 

Gr Ina

Reputatie 7

Hallo Ina, welkom op het forum! Welke soort ontvanger hebt je? En is deze met een rechtstreekse kabel aangesloten op de Experia Box of zit er iets tussen (switch, draadloze verbindingsset, etc...)?

Heb jij de update naar het nieuwe menu al gehad? Zo ja, is het trage opstarten begonnen na de update, of had je dit eerder ook al? 

Ik zal morgen ff kijken wat voor soort wij hebben 

volgens mij hebben wij nog geen uodate gehad

 

gr Ina