Vraag

tv ontvangers verliezen vaak verbinding

  • 2 November 2020
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

Dag KPN,

 

onze tv ontvangers verliezen regelmatig verbinding met het internet, als je dan van zender wisselt kun je 10 seconden kijken en dan verliest hij weer verbinding. wanneer hij niet hierop vast loopt stottert die regelmatig. na meerdere keren resetten van zowel de ontvangers als de modem is het probleem nog steeds aanwezig. ook hebben we de ontvangers terug naar fabrieksinstellingen gezet maar dit verhelpt het probleem slechts tijdelijk. alle stekkers zitten waar ze moeten zitten op zowel de ontvangers als de modem.

het is ons onduidelijk waar nu het probleem ligt, de ontvangers zijn hmb2260 en modem experiavbox v10

 

groeten Youri


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gebruikt u een draadloze verbindingset? 

 

dag Nick ,

nee wij maken hier geen gebruik van.

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Heeft u glasvezel? Zo nee, wat is de snelheid op uw adres volgens deze site? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

 

nee geen glasvezel snelheid is:  43mbit/s

Reputatie 7
Badge +24

nee geen glasvezel snelheid is:  43mbit/s

Ok. Haalt u deze snelheid ook bij een speedtest op een bekabeld aangesloten pc of laptop?

Achter Bonded Koper staat bij u een streepje? Net als bij mij?

ja op een bekabeld pc heb ik het zelfde resultaat en bij mij staat ook een streepje.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Youri, welkom hier. 

Naar dit. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?