Vraag

TV storing komt steeds terug: blauw scherm

  • 28 May 2021
  • 26 reacties
  • 3179 keer bekeken

Hallo,

 

Sinds enkele maanden hebben we terugkerend last van het feit dat de tv uit valt, blauw scherm, en ook af en toe dat het internet er samen ook mee stopt. Soms lost het op door de tv een tijdjeuit te zetten, en soms door de modem er even een minuut uit te halen. Er hangt hier een Experia V8 modem. Ik heb het kastje bij de tv voorzien van de laatste update ook. Ik heb direct verbinding met modem en tv-kastje. Het zijn geen storingen in de regio als ik de website mag geloven, dus wat verder te doen? Ligt het aan de modem, kabels in de grond? Met speedtest halen we 53,7 down en 26,55 up en 9 ms. Allemaal best aardig en voldoende om tv te kunnen kijken. 

Ik hoor graag eventuele optie die ik kan testen. 

Groet,

Sander


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7

Dat terugkijken niet werkt is omdat je jouw TV ontvanger dus achter een 2e router hebt hangen.

Sluit jouw TV ontvanger bekabeld aan op de V10 en laat dat ook zo. De oplossing voor die haperingen en blauwe schermen moet je elders zoeken.