Vraag

TV via iTV app in Bulgarije

  • 25 February 2020
  • 9 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik kan geen TV kijken met de app op mn hotelkamer in Bulgarije.....!?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Naar welke zender wil je kijken?

Krijg je een melding en zo ja welke?

Wat voor een apparaat gebruik je om televisie te kijken?

 

Veronica

Kan niet afspelen

Android s10

 

Reputatie 7

Kan je andere zenders zoals NPO1 of RTL4 wel afspelen?

Nee, ook niet.

Reputatie 7
Badge +24

Werkt internet verder wel volledig? Werkt YouTube bijvoorbeeld?

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Dirk1978, welkom hier.  Nog een aanvullende vraag: gebruik je de WiFi daar, of 4G? Indien WiFi, dan ben ik benieuwd of het wel werkt via 4G. Ik hoor graag van je!

Hallo allen,

Gisteren 5minuten gebruik kunnen maken van de app en hou het er dus maar op dat de verbinding WiFi/4G onvoldoende was. Wel vreemd dat m'n collega met Ziggo geen problemen had.…

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Groet

Reputatie 7
Badge +25

Dat gevoel heb ik dan ook.. Had je in de instellingen nog de kwaliteit lager gezet? Daar kan je ook nog “mee spelen”.

Reputatie 7

Wel vreemd dat m'n collega met Ziggo geen problemen had.…

Dat vind ik niet zo gek, de Ziggo GO app is wat dat betreft heel wat "slimmer" dan de iTV app van KPN.

De Ziggo GO app hanteert variabele bitrates. Dat betekent dat de app automatisch terugschakelt naar een lagere bitrate als de bandbreedte onvoldoende is. Dat heeft natuurlijk ook nadelen want de kwaliteit wordt daardoor natuurlijk ook minder maar de vraag is wat erger is, geen beeld of mjnder goed beeld.