Vraag

Twee accounts voor iTV sinds verhuizing

  • 2 April 2024
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Sinds onze verhuizing zitten wij opgescheept met 2 accounts. Het is mij nog steeds niet duidelijk waarom er voor een verhuizing een nieuw account nodig is, maar goed. Maar ik had verwacht dat daarmee het oude account niet meer gebruikt hoefde te worden. Nu moeten wij willekeurig af en toe met het oude en af en toe met het nieuwe account inloggen om TV te kunnen (blijven) kijken. 

 

Hoe kan ik een van de accounts migreren (zonder enig gegevensverlies) naar het andere account en daarmee nog maar een account overhouden voor KPN?


4 reacties

Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken 

De logica van tijdelijk 2 acounts = dat de adressen niet het  zelfde zijn

Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken 

De logica van tijdelijk 2 acounts = dat de adressen niet het  zelfde zijn

 

Al geprobeerd te bellen, krijg ik als tip om mijn wachtwoord te resetten en wordt de verbinding verbroken. 

 

Als het “tijdelijk” zou zijn geweest had ik dat 100% logisch gevonden inderdaad. (Verhuizing was 3 maanden geleden )

Als je een medewerker wilt spreken moet je niet aan de robot kenbaar maken waarom en als het al niet lukt kun je, je  forum profiel invullen met je adres, naam en je klantnummer invullen zodat een moderator ziet wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Lucas8899, ik zie dat jimny je al op weg geholpen heeft. De snelste weg om dit na te laten kijken is inderdaad via onze klantenservice. Via die weg kan ook de juiste verificatie gedaan worden, en helpen mijn collega's je meteen verder. 

Wat je zelf nog zou kunnen nakijken, is of alle wijzigingen/de verhuizing al klaar zijn in MijnKPN. Als je daar ook (nog) niet het juiste abonnement of nog een openstaande aanvraag ziet, dan blijft daarin waarschijnlijk iets hangen. 

Reageer