Beantwoord

Uitzetten extra pakketten

  • 12 December 2020
  • 9 reacties
  • 147 keer bekeken

Vorige maand heb ik bij de actie van 3 maanden gratis extra pakket en sneller internet gekozen om FOX sport, Plus pakket, en sneller internet. Na 1 maand 0p 10-12-20 geprobeerd om de pakketen weer uit te zetten via, app PC en TV. Dit is slechts gelukt bij het FOX sport pakket. Bij de andere twee paketten krijg ik een stotingsmeldig: STB-wgm-14.

2 maal contact gehad met de telefonische klantenservice. Zij zouden e.e.a. in orde hebben gebracht. Maar nog steeds staat het Plus pakket en de snelle internet pakket aan.

Hoe gaan we dit oplossen?

icon

Beste antwoord door koefke 13 December 2020, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @koefke, welkom! Op het moment dat je meerdere dingen tegelijkertijd wilt uitzetten, dan zul je dit altijd via de MijnKPN moeten doen. Vooral ook nog als je andere dingen dan een zenderpakket wilt wijzigen. Via de tv ontvanger kun je namelijk alleen zenderpakketten aan of uit zetten, en dan ook maar één tegelijk. Normaliter is zo'n soort wijziging dan ook binnen een kwartier voltooid en kun je de volgende wijziging doen. Het is me uit je bericht niet helemaal duidelijk in welke volgorde je de wijzigingen precies hebt proberen te doen. Maar het kan dan zijn dat de eerste wijziging nog open stond op het moment dat je de volgende wilde doen. Op dat moment krijg je dan een foutmelding. 

Is het inmiddels gelukt om ook Pluspakket en de internetoptie stop te zetten? Zo niet, vul dan alsjeblieft je forumprofiel aan, dan controleer ik dit. 

Nee. Reeds 3 maal contact gehad met de klantenservice. 3 maal geen oplossing. 

Ik probeer de pakketten: Plus pakket en versnelde internet (500 mbits) uit te zetten. Was een aanbieding 3 maanden gratis. Kan ze na 1 maand gebruik niet uitzetten. Bij het Fox sport pakket is dit wel gelukt. Ik wil ook van de andere 2 paketten af.

John

Het uitzetten lukt niet via "mijn kpn" niet via de app en niet via de TV. Krijg dan een melding dat er een technische storing is. Op TV krijg ik de meldcode: STB-wgm-14.

Ik heb het forum profiel aangevuld.

John

Reputatie 7
Badge +24

Sneller internet was niet gratis. En volgens mij kon je maar 1 pakket kiezen. Dus of het pluspakket, of FOX Sports zal je denk ik ook moeten betalen.

Maar goed, daar ging de vraag niet over.

De eerste drie maanden was het gratis. Maar ik wil het na 1 maand reeds uitzetten. 

Ik heb 10 november 3 pakketten gekozen. 3 maanden gratis. Staat ook zo op mijn overzicht. Echter na 1 maand heb ik slechts het Fox Sport pakket uit kunnen zetten. Het Plus pakket en sneller internet pakket geven bij het uitzetten een fout melding. 

Vandaag voor de 4e maal telefonisch contact gehad. Het blijkt een software probleem te zijn. Het is hoger weggelegd in de organisatie. Er is een " ticket" aangemaakt om het probleem op te lossen door de IT afdeling. Zal ongeveer 2 weken duren.

 

John

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad dat er een technische melding is aangemaakt hiervoor. Het lijkt te blijven hangen in het systeem, dus dat wordt dan nu nagekeken. Dat kan inderdaad ongeveer een week of twee duren. Gelukkig zijn de pakketten nog gratis op het moment :)