Beantwoord

Update Experia Box v10

  • 28 August 2020
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Reputatie 2

In de oude versie kon je via de tab “film”, “serie” en “sport” in de ochtend selecteren wat je wilde opnemen. Nu moet je per zender, naar het tijdstip van uitzenden gaan om eventueel een programma/ film/ serie te selecteren om op te nemen. Zeer omslachtig dus. De nieuwe versie lijkt op een Lite versie van de oude..(Hetzelfde betalen voor minder mogelijkheden)
Blijft dit zo? Sinds kort heb ik de mogelijkheid om een glasvezel abonnement te nemen. Maar goed dat ik hier nog even mee gewacht heb.

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 August 2020, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @PatrickArnhem , de Experiabox V10 heeft daar niets mee van doen, dat is een modem/router.

Het zal de tv-decoder zijn waar je vragen over hebt, welk merk en type decoder heb je?

 

Reputatie 2

Volgens mij doet dat er niet toe. Waar het omgaat is dat in het nieuwe menu, na de update, de tabblad verdwenen is, waar je resp, “film”, “serie”, “sport” kon selecteren. Alle films van die dag was in één opslag te zien. Nu moet je elk kanaal afgaan om te zien welke films er eventueel uitgezonden gaat worden, die dag. 

 

Reputatie 2

Type: arris vip2952 v2 kpn

Hallo @PatrickArnhem , ik heb hetzelfde nieuwe menu, ik kan je daar helaas niet verder mee helpen.

 

Reputatie 2

Toch fijn dat jij wel meedacht.👍🏻 Dat kan ik van KPN niet zeggen. Zij reageren totaal niet. Twitter, Facebook, nu hier. KPN reageert totaal niet.

Thanx, fijne dag nog.

Hallo @PatrickArnhem , graag gedaan uiteraard, daar zijn we voor.

Succes verder en ik hoop op een goede afloop.