Vraag

Vaak hesrtarten tv kastje en of resetten experiabox!

  • 3 January 2021
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Sinds wij zijn aangesloten op glasvezel van KPN moeten we regelmatig de experiabox resetten en ook vaker de tv kastjes resetten.Daarnaast werkt de gids sinds de update ook zeer traag, HELP


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@MichelM Welkom op het forum.

Wat irritant dat je zo vaak je Experiabox en tv ontvanger moet resetten. 

Dat je tv ontvanger traag is of was klopt helaas, er is een storing met onze tv ontvangers. Er wordt nieuwe software uitgerold, deze zou iedereen uiterlijk 20-01 moeten hebben. 

Wat is de reden dat je de Experiabox zo vaak moet resetten? 

En heb je ook je aansluitpunt al eens 2 minuten stroomloos gemaakt en daarna weer van stroom voorzien? Hiermee resetten we dit punt. Kun je mij laten weten of dit heeft geholpen? 

Goedenavond Rutger,

Met het aansluitpunt bedoel je daar het zwarte kastje mee dat na het glasvezelkastje zit?

De reden dat ik de Experiabox vaak reset is o.a. dat het tv-kastje dan niet goed reageert, of dat internet niet meer werkt.

Als je inderdaad dat kastje bedoelt dan nee dit heb ik nog niet 2 minuten stroomloos gemaakt.

Morgenochtend zal ik dit eens proberen.

 

Bedankt voor je reactie.

Ik laat van me weten.

Badge +19

De tv is toch wel met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Hallo Joep,

Ja gewoon rechtstreeks met een kabel van de Experiabox naar de Arris tv ontvanger.