Beantwoord

Vandaag al 7x foutcode 143 op tv gekregen

  • 5 February 2019
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

We hebben al maanden regelmatig storing op tv (altijd foutcode 143) maar de laatste weken wordt het steeds vaker. Iedere keer resetten en dan gaat het weer even goed, maar je wordt er helemaal gestoord van als je een programma aan het volgen bent. Wat is de oplossing?
icon

Beste antwoord door joss1965 6 February 2019, 08:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Diepie, heb je deze instructie al eens gevolgd?
Reputatie 7
Welkom op het forum, Diepie! Deze foutcode geeft aan dat je ontvanger geen verbinding maakt met ons netwerk. Dit ligt in de praktijk vaak aan een draadloze verbindingsset. Gebruik jij die ook? Volg in ieder geval eens de instructie die Joss al linkt, daar krijg je tips om het op te lossen.