Vraag

Vastlopend beeld haperend geluid

  • 13 April 2024
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Beeld loopt constant vast bij beide ontvangers, haperend geluid, ontvanger start niet op. Ontzettend veel spijt van dit abonnement van KPN, nog een half jaar en dan gaat het hele spul de oprit op! Chinese troep!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experaibox of Box12?  of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

P.S.

Als je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) heb en de KPN modem router Box12, dan heb je Frans spul.

Dus niet Chinees.

En op zich werken deze echt perfect, als alles goed is aangesloten en goed is ingesteld. 

Fijn voor je, Chinees of Frans het blijft rotzooi. Bij de aanbieding van het abonnement is mij niet verteld dat het draadloos niet of bijna niet werkt, dan was ik er zeker niet aan begonnen. 

Reputatie 5
Badge +5

Fijn voor je, Chinees of Frans het blijft rotzooi. 

@joop2011 probeert jou alleen maar te helpen, en is ook gewoon klant van KPN. 

Maar het blijkt dat je hier dus niet om een oplossing/ hulp komt, maar om te vertellen dat je na het eind van je contract  weg gaat. 

Oké. Doei. 

Reputatie 7
Badge +20

Fijn voor je, Chinees of Frans het blijft rotzooi. Bij de aanbieding van het abonnement is mij niet verteld dat het draadloos niet of bijna niet werkt, dan was ik er zeker niet aan begonnen. 

 

Zoals @JanIvor al zegt, ben ik net zoals jij klant bij KPN.

Dit is een klanten helpen klanten forum.

 

En wij klanten helpen je graag.

Als je dat wilt natuurlijk?

 

WIFI werkt het niet goed?

  1. Hoe is de KPN tv ontvanger dan verbonden met de experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  2. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  3. Welke KPN modem / router heb je?  (Experiabox V10 of Box12)

 

Via WIFI kan alleen de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+) box goed werken.

 

Of heb je een DVS ertussen, dat werkt door de grote verstoring op het 230 voltnetwerk zo wie minder goed of niet.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Martijn 21, welkom bij de KPN Community. Allereerst een vriendelijk verzoek om je berichten vriendelijk en netjes te houden.

@joop2011 probeert jou alleen maar te helpen, en is ook gewoon klant van KPN. 

@JanIvor noemt het al: Hier in de KPN community helpen klanten elkaar, @joop2011 probeert je hierboven op weg richting een oplossing te helpen. Het is prima om frustratie te uiten, maar dat kan ook zonder het te richten op andere gebruikers, die met enkel goede bedoelingen reageren in jouw topic.

 

Is jouw bericht ter kennisgeving, of kunnen we met je meedenken hoe je in ieder geval het resterende half jaar alsnog zo goed mogelijk gebruik kunt maken van onze diensten? Geef je in het laatste geval antwoord op de gestelde vragen?

Reageer