Beantwoord

Vergoeding/compensatie voor particulieren bij storing

  • 6 May 2019
  • 27 reacties
  • 11565 keer bekeken

Sinds 11 april 2019 is er een ondergrondse kabelstoring geweest, waardoor ik tot 25 april 2019 geen internet en tv heb kunnen ontvangen. Verschillende KPN en externe monteurs zijn langs geweest en hebben er aan gewerkt om het probleem op te lossen.
Ondertussen heb ik daardoor gebruik moeten maken van een noodpakket, waarin ik via digitenne alleen maar de basiszenders kon ontvangen. Terwijl ik betaal voor een pluspakket. Mijn laptop werkt momenteel niet optimaal, waardoor ik ook niet via internet gebruik kon maken van de tv streams. Ik waardeer het enorm dat er bij kpn gebruik gemaakt kan worden van een noodpakket, maar ondertussen betaal ik wel deels voor niets voor een pluspakket. Door een probleem wat buiten mijn schuld is ontstaan. Van KPn klantenservice heb ik begrepen dat ik daarvoor een compensatie kan krijgen via de Kpn site. Maar het enige wat ik op de site kan vinden is een aanvraag voor zakelijke klanten. Hoe ik kan via de particuliere weg een compensatie aanvragen?
icon

Beste antwoord door jimny 21 January 2021, 17:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Dank!

Graag gedaan 

Goedemorgen

Op 4 september 2023 is er door graaf werkzaamheden mijn glasvezel beschadig .Ik heb 10 dagen geen diensten gehad van kpn nu wil een vergoeding aanvragen maar dat lukt .Kpn geeft aan dat de storing nog niet opgelost is

Wacht graag opu recactie